הרצל היה מצוין, על הכיפאק. הוא נתן לי מענה מהיר, הגיע אליי תוך שעה וחצי, זיהה ותיקן את התקלה במהירות. בנוסף, בעיניי המחיר שהוא לקח היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב ב. גדרה.
משוב: 08/12/2020
תיאור השירות:
תיקון שקע למדיח כלים הכולל בדיקת המדיח ובדיקת לוח חשמל תלת פאזי.
חוות דעת:
הרצל היה מצויין מכל הבחינות, שירותיות, עמידה בזמנים, מחיר ומקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דודי בר שמעון, גדרה.
משוב: 04/11/2020
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל עקב קצר בכל הבית.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז א. גן יבנה.
משוב: 17/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת קצר בארון חשמל ביתי.
חוות דעת:
ממש חמוד! הלוואי שכולם יהיו כמוהו. הגון, ישר, זריז והכי חשוב צנוע! הגיע אלינו וראה שהכל תקין, הסביר מה מותר להפעיל מאותו קו חשמל. לקח ממש מעט כסף והלך. לבעלי מקצוע יש נטייה לחתור לעלות הגבוהה ביותר וזה לא ככה אצלו. הוא פשוט משהו! אין דברים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דבורה דורון, גדרה.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
הרצל היה מקסים, ממש נפלא, התקשרתי אליו ביום שישי בלילה והוא הסביר לי הכל בטלפון, נתן לי ייעוץ מעולה, אמר לי בדיוק מה לעשות בארון חשמל, הוא צדק וזה הוכיח את עצמו ועכשיו הכל עובד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
שרי גמליאל, גן יבנה.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל וחיזוק המתגים.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הרצל ובנו הגיעו שעה וחצי לאחר שהתקשרתי ביום שישי, תקתקו עבודה והיו מאוד נחמדים ומקצועיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיה מוסן לוי, גן יבנה.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מרוצה מהזמינות, מהמקצועיות ומהנעימות שלו. הוא נתן לי הסברים וקיבלתי הבנה מה קורה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעמה שוקרון, גדרה.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מתג של הדוד בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה וממש מקסים. בדק את הלוח חשמל לפני שביצע עבודה, פתר את הבעיה מהר, המחיר היה הוגן ואני מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי יגאל, גן יבנה.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הרצל היה מעולה! הגיע ועשה את העבודה טובה, הסביר הכל, אדיב, המחיר בסדר לדעתי וסך הכל יצאנו מאוד מרוצים מהעבודה שלו ושהוא לא השאיר שום דבר פתוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 815 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.