הרצל היה מאה אחוז. הוא נתן שירות מאד מקצועי ובא מהרגע להרגע. הוא עשה את העבודה במקצועיות ודיוק. הוא היה נחמד קשוב ואדיב. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן רוט, אשקלון.
משוב: 06/01/2022
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי בלוח חשמל תלת פאזי והחלפת קונטקטור בשעון שבת.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! אדיב מאוד, דייקן, ומסביר הכל. ממש נהנתי ממנו, הוא מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל עובד, אשקלון.
משוב: 19/12/2021
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל לאחר ביקורת של חברת חשמל.
חוות דעת:
הגיע תוך רבע שעה, סידר זריז כל מה שהיה צריך, ממש אחלה גבר, עמד במילה שלו, מקצועי ויסודי, הגון וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רימה פ. אשקלון.
משוב: 28/11/2021
תיאור השירות:
תיקון בעיה בלוח חשמל שכלל החלפת ממט בלוח, בדיקת קצר וחיזוק מפסקים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, עשה עבודה איכותית וטובה. הוא הסביר לנו הכול והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים טל, אשקלון.
משוב: 15/03/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר ותיקון חוטים בלוח חשמל.
חוות דעת:
הרצל הגיע עם הבן שלו ושניהם היו מצוינים. הרצל אדם מאד אמין ונעים. הוא הסתכל ובדק הכל ועשה עבודה ממש טובה. פשוט קסם של בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ילנה גולוב, אשקלון.
משוב: 09/03/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת חוטים ללוח חשמל.
חוות דעת:
הוא עשה תיקון דיי גדול בבית ואני ממש מרוצה. הוא הגיע בערב ולא היה חשמל בכלל בגלל הקצר. הרצל הצליח לעלות על חלק מהבעיה וחזר יום למחרת כשהיה אור, איתר את התקלה ותיקן אותה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אביהו דאבוש, אשקלון.
משוב: 08/03/2021
תיאור השירות:
אישור תקינות ללוח חשמל במפעל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן שקבענו ולקח מחיר סבבה לדעתי, עשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי דוד, אשקלון.
משוב: 29/11/2018
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא בחור מקסים! היה הגון, ישר ואמין. ממש חבל על הזמן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חי צבר, יבנה.
אשרור: 14/02/2024
משוב: 19/07/2023
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
היה מעולה! חשמלאי שעבד אצלי לפני הרצל אמר שצריך להחליף את לוח החשמל ושלח הצעת מחיר ׳מפוצצת׳. הזמנתי את הרצל להצעת מחיר נוספת. בדק את לוח החשמל ואמר שמצבו טוב ואין צורך להחליפו
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 815 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.