הוא היה מצוין, ענה ישר, עשה בדיוק את מה שסיכמנו ופתר את התקלה בשנייה שהגיע. מקצועי לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביקה חכים, ראשון לציון.
משוב: 21/12/2023
תיאור השירות:
התקנת קו בלוח חשמל תלת פאזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגון, ישר ועמד בלוח זמנים כמו שהוא קבע.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנחם לפיקין, ראשון לציון.
אשרור: 19/10/2023
משוב: 06/09/2023
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל של דירה.
חוות דעת:
הרצל היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, נתן שירות מעולה והמחיר היה סביר בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נויה גבריאלי, ראשון לציון.
משוב: 02/06/2022
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין! היה יותר ממצוין, עבודה מעולה עם סבלנות, ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת אהרון, ראשון לציון.
משוב: 11/05/2022
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בדירה בעקבות תשלומי חשמל גבוהים ובדיקת בטיחות ללוח חשמל.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל! שירות אדיב, נעים, סבלני, אמפטי! ממליצה מאוד! הרצל והבן שלו בעיקר חסכו לנו המון כסף. המונה חשמל שלנו רץ למרות שלא צרכנו כמות חשמל גבוהה והוא והבן המקצועי שלו עלו על הבעיה ( היו צרכנים נוספים למונה חשמל שלנו).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
הרצל התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
שבי יד שרה, ראשון לציון.
משוב: 06/01/2022
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל ביתי והתקנת נקודת חשמל עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הם אנשים מאוד טובים והם עשו עבודה מעולה. הוא הרכיב את הלוח מחדש והיא שמחה לקבל את השירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
245 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי הרצל
שירות זה נעשה עבור עמותת יד שרה.
עמרי שול, ראשון לציון.
משוב: 02/03/2021
תיאור השירות:
בדיקת קצר והחלפת חוטים מהחדר ללוח חשמל.
חוות דעת:
תותח, הוא ממש מקצועי, עשה עבודה טוב מאוד, ולקח מחיר הוגן על השירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליליה אברמוב, ראשון לציון.
משוב: 09/02/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל, ותיקון הארקה בשקעים.
חוות דעת:
הוא באמת מצוין, גם היה נחמד ואדיב, מאוד מקצועי ויסודי, עשה את העבודה בצורה הכי טובה שאפשר ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל עמר, ראשון לציון.
משוב: 22/11/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לטיפול בלוח חשמל ביתי.
חוות דעת:
הוא בחור זהב, קשוב, נחמד מאוד, נתן מענה ללא כל עלות והסביר במדויק איך לטפל בבעיה. ממליץ עליו בחום!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 815 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.