הרצל היה בסדר גמור, שירותי, אדיב, מקצועי והשאיר אחריו את המקום נקי. לאחר שבועיים הייתי צריך שוב חשמלאי והתקשרתי להרצל. הוא שלח לי את הבן שלו שנתן שירות מצויין אבל חד משעמית לקח לטעמי מחיר מאוד מאוד גבוה וחבל.
היה מקצועי, הסביר את מה שהוא עושה ובגדול היה שקוף בכל התהליך. עבודה נקייה ומסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אורן סגולם, ראשון לציון.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
התקנת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
עשר על הכל! אמנם העבודה לא בוצעה מקשיים טכניים, לא ניתן להעביר את החוטים דרך הקיר, החשמלאי עשה כל שביכולתו עם המון סבלנות , פשוט חוויה להתקל באנשים כאלה. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נחמה ו. ראשון לציון.
אשרור: 02/11/2018
משוב: 03/10/2018
תיאור השירות:
התקנה של שלושה שקעים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית קון, אשדוד.
משוב: 07/01/2024
תיאור השירות:
התקנת עמדה עם ארבעה שקעים ושתי נקודות רשת.
חוות דעת:
הרצל היה פצצה. הוא עבד מהר, היה נקי יעיל מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרי שריג, רחובות.
משוב: 03/01/2024
תיאור השירות:
החלפת שקעים, תיקון קצר בדוד, תליית גוף תאורה והתקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
השירות היה ממש ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 815 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.