מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אדוארד
ציון כללי:
9.49
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.44
זמנים 9.60
מחיר 9.51
איכות 9.57
דירוג כללי 9.49
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי ב. ראשון לציון.
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
הובלה של ספה 2+3 מושבים מבאר יעקב לראשון לציון.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! לקח מחיר הוגן וביצע עבודה מקצועית, הגיע בזמן והיה עם זמינות גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רויטל י, ראשון לציון.
משוב: 24/04/2018
תיאור השירות:
הובלת מקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה את העבודה בצורה טובה והיינו מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלכסנדר פופנקוב, ראשון לציון.
משוב: 01/12/2016
תיאור השירות:
הובלה של מקרר בתוך ראשון לציון.
חוות דעת:
הוא בנאדם מקסים והיה בסדר גמור. הם עשו את ההובלה מהר, והכל בזמן כמו שסיכמנו. אני מבסוט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון גליקשטיין, ראשון לציון.
משוב: 30/06/2016
תיאור השירות:
הובלה של פריטים בודדים, בתוך ראשון לציון, שכללה פירוק והרכבה של מקרר ומיטה.
חוות דעת:
לעומת הובלות אחרות שהזמנתי הוא היה מעולה! מקצועי מאוד, זריז, בא עם צוות מקצועי ועשה עבודה מצוינת. הוא אפילו הקדים. מבחינתי הוא 10 בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארינה וולפמן, ראשון לציון.
משוב: 09/05/2016
תיאור השירות:
הובלה של מקרר בתוך ראשון לציון- מהחנות הביתה.
חוות דעת:
זו לא פעם ראשונה שאני עובדת איתם ואני מאוד מאוד מרוצה. הם עשו הכל כמו שרציתי ואני אעבוד רק איתם מעכשיו. הבחורים היו טובים ולמרות שהיה קשה הם עשו מה שרציתי. חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגיא לימשיץ, ראשון לציון.
משוב: 26/08/2015
תיאור השירות:
הובלה של מקרר ומכונת כביסה מדירה ברמת גן לדירה בראשון לציון.
חוות דעת:
היה מדהים! עשה עבודה מקצועית. גם ביקשתי ממנו (בנוסף להובלה) להזיז מכונת כביסה שניה ממקום למקום ולשים עליה מייבש, הוא עשה זאת בלי בעיות ולא דרש שום תוספת על זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי צרפתי, ראשון לציון.
משוב: 27/07/2015
תיאור השירות:
הובלה של מקרר מרחובות לראשון לציון.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, הוא הגיע בזמן והעבודה נעשתה באופן מקצועי. הוא עמד במחיר שקבענו מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף רובין, ראשון לציון.
משוב: 09/11/2014
תיאור השירות:
הובלה של מקרר בתוך ראשון לציון.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הייתי מרוצה. הוא היה מקצועי, הם הביאו את המקרר בלי בעיות ויחסית בעדינות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
גל ר. ראשון לציון.
משוב: 18/08/2014
תיאור השירות:
העברה של ספות, מיטות ומקרר לקומה עליונה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ע. רמת גן.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
הובלה כולל פירוק והרכבת ספה.
חוות דעת:
היה נהדר! הגיעו בזמן, עבדו יפה ומסודר. ארזו כל דבר בשמיכות וניילון. אפילו פירקו והרכיבו את הספה. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1262 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק