היה ממש אחלה! עזרא ניסה לתקן את המנוע הקיים כדי להוריד את העלות. כשלא הצליח נתן מחיר טוב למנוע חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל גאר, כפר יונה.
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס מרפסת חשמלי.
חוות דעת:
היה פשוט נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
עזרא\דורון התחייב לתרום לקהילה עד 3 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
החלפת גלגלים, שלות ומנופים בעשר כנפיים בתריסים עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
תודה לעזרא הטכנאי שבא לתקן לנו את התריס, אנחנו כל כך שמחים, הוא בן אדם מקסים, עשה עבודה נהדרת ואני מודה לו מאוד. התריסים היו שבורים ותקועים, לא יכולנו לפתוח אותם. עכשיו סוף סוף אני יכולה לפתוח, קודם הייתי צריכה לפתוח מנורות ועכשיו יש לי אור בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
3.0 שעות נתרמו
על ידי עזרא\דורון
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
גדעון דירקטור, פתח תקווה.
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
התקנת רשת נגד יתושים במרפסת והחלפת גלגלים בחלון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע מהר ועשה הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איריס ברכה, גבעת שמואל.
משוב: 18/03/2024
תיאור השירות:
החלפת גלגלים על מסילה בדלת זכוכית במרפסת.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שרות נהדר, אדם מקצועי, ישר, אמין, אדיב וסבלני. בעל מקצוע מומחה בתחום, הגיע בזמן והשרות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיה שלו, מודיעין.
משוב: 17/03/2024
תיאור השירות:
החלפת ידית בחלון ממ"ד שלא נפתח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים טוט, הרצליה.
משוב: 14/03/2024
תיאור השירות:
תיקון שני תריסי גלילה.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אבי צור, פתח תקווה.
משוב: 13/03/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הכל היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
סוזן ק. כפר סבא.
אשרור: 12/03/2024
משוב: 22/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מערכת ורצועה קרועה של התריס.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, ממש מקצוען, הגיע מהר מאוד, טיפל ועשה עבודה מאה אחוז. גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2719 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.