10! הוא תיקן את החלון בצורה פנטסטית, השקיע וירד כמה פעמים להביא חלקים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון חיים, שוהם.
משוב: 20/07/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה בבית של אמא שלי.
חוות דעת:
היה שירות מעולה. הגיע בזמן והיה נעים מאד ומקצועי. חסך הרבה כסף כי חשבנו שצריך להחליף את המנוע והוא סידר את התקלה בלי להחליף מנוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן ורובל, שוהם.
משוב: 13/02/2022
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס שכטר, שוהם.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא עשה עבודה טובה, הגיע בזמן ונתן מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי פלבסקי, שוהם.
אשרור: 29/01/2020
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בסלון.
חוות דעת:
היה 10! באמת הכי מעולה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי לרנר, שוהם.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידית יחזקאל, כפר דניאל.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון צירים וידיות ב3 חלונות.
חוות דעת:
נתן שירות מצוין, בעקרון אני מרוצה מהכל, המחיר היה טיפה גבוה לטעמי אבל חוץ מזה הכל היה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא אדמוני, שוהם.
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
עזרא היה בסדר, הגיע בזמן, הסביר לי מה הוא עושה, הוא בן אדם אדיב וברמה גבוהה. על הדרך גם תיקן לי מסילות בויטרינה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
עדי רקנטי, שוהם.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון בחדר ממ"ד.
חוות דעת:
מקסים, אחלה שירות ואחלה מקצועיות. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2720 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.