הוא עבד טוב, נקי ובסך הכל היה בסדר. היה נחמד מאוד והגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
רונן שן, הוד השרון.
משוב: 22/04/2024
תיאור השירות:
תיקון 5 תריסי שלבים בדירה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
עזרא ודורון היו אחלה לגמרי ואני מעניק להם את הציון הכי גבוה שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי שיטרית, הוד השרון.
משוב: 14/04/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ממש טוב בסך הכל!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אוסנת דהאן, פתח תקווה.
משוב: 12/04/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתירס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אדיב, מקצועי והגיע תוך רבע שעה. אין לי מילים. המחיר היה סביר לדעתי, דירוג 10 מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפי וינטר, כפר סבא.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
פירוק והרכבת בית תריס, החלפת מנוע בתריס חשמלי והתקנת רצועה נוספת.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הוא פירק את בית התריס, בדק ומצא כי המנוע החשמלי שבק חיים. החליף את מנוע התריס החשמלי החדש, חיבר אותו לחשמל, התקין רצועה נוספת לקיימת לגלילת התריס והרכיב את בית התריס מחדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלדד מלצר, פתח תקווה.
אשרור: 07/04/2024
משוב: 14/12/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועה של תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל גאר, כפר יונה.
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס מרפסת חשמלי.
חוות דעת:
היה פשוט נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סוזן ק. כפר סבא.
אשרור: 12/03/2024
משוב: 22/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מערכת ורצועה קרועה של התריס.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, ממש מקצוען, הגיע מהר מאוד, טיפל ועשה עבודה מאה אחוז. גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבירם סלומון, רמת השרון.
משוב: 10/03/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה טוב ובסדר גמור! היה מקצועי, עבד מהר והמחיר לדעתי סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דינה ליפסקר אייזנצויג, פתח תקווה.
משוב: 03/03/2024
תיאור השירות:
תיקון רצועה בתריס רגיל.
חוות דעת:
הם עשו עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2755 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.