הוא היה אחלה, מעולה, מקצועי וזה היה ניראה לי קצת יקר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר זהר, קרית אונו.
משוב: 10/09/2023
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, המחיר היה מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
יקי יהושוע, גני תקווה.
משוב: 23/03/2023
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טטיאנה זלצקי, קרית אונו.
משוב: 15/05/2022
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי גדול.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר והיה סך הכל בסדר. המחיר היה קצת גבוה בעיניי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טוביה פרידלנדר, קרית אונו.
משוב: 14/01/2021
תיאור השירות:
החלפת רצועות במספר תריסי גלילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע על הדקה שקבענו ועשה את העבודה לשביעות רצונינו המלאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמיקם רוזן, גני תקווה.
משוב: 30/09/2020
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס של מרפסת.
חוות דעת:
הכל היה טוב. הוא מקצועי, הגיע מהר, עשה מה שצריך והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתיב פריד, קרית אונו.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ידית בחלון ממ"ד, החלפת מנוע לתריס חשמלי ותיקון מנגנון נעילה בחלון אחר.
חוות דעת:
על הכיפאק! הוא עשה עבודה מעולה, הגיע בזמן, היה מקצועי, חביב, יעיל ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה קדר, קרית אונו.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועות בשני תריסי גלילה ותריס חשמלי אחד.
חוות דעת:
עזרא היה מאוד מוצלח. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ועניינית, הכל היה בסדר גמור ואני רוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי בן ארי, קרית אונו.
אשרור: 26/06/2018
משוב: 25/04/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועות לארבעה תריסי גלילה בבית.
חוות דעת:
היה מצוין, הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי רז, קרית אונו.
אשרור: 16/01/2018
משוב: 13/11/2017
תיאור השירות:
החלפת מנוע של תריס.
חוות דעת:
המנוע היה באחריות. הוא פירק, לקח להחלפה אצל היצרן, והתקין את המנוע החדש. עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2719 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.