היה שירות מצוין! השירות היה עבור אמא שלי, היא הייתה מאוד מרוצה ממנו, מהשירות, הזמינות ולדעתי גם במחיר. לגמרי מגיע לו עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פטריסיה אסולין, כפר יונה.
משוב: 08/08/2022
תיאור השירות:
החלפת מנוע ותיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע בזמן ונתן שירות מעולה, בנוסף הוא נתן הוראות לשימוש לאחר השירות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
דן גורן, פרדסיה.
אשרור: 24/09/2020
משוב: 19/06/2020
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה טוב ומהיר, הוא בחור נחמד, עשה רושם שהוא אמין וגם הגיע במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורית רוקח, קדימה-צורן.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה שכלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! אמין, מהיר וטוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
סטס אידמן, כפר יונה.
משוב: 19/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מנגנון והחלפת רצועה בתריס ידני.
חוות דעת:
עזרא היה מצוין. הגיע בזמן, לקח מחיר הוגן, עשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי שיטרית, הוד השרון.
משוב: 14/04/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, ממש טוב בסך הכל!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אוסנת דהאן, פתח תקווה.
משוב: 12/04/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתירס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אדיב, מקצועי והגיע תוך רבע שעה. אין לי מילים. המחיר היה סביר לדעתי, דירוג 10 מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפי וינטר, כפר סבא.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
פירוק והרכבת בית תריס, החלפת מנוע בתריס חשמלי והתקנת רצועה נוספת.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הוא פירק את בית התריס, בדק ומצא כי המנוע החשמלי שבק חיים. החליף את מנוע התריס החשמלי החדש, חיבר אותו לחשמל, התקין רצועה נוספת לקיימת לגלילת התריס והרכיב את בית התריס מחדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלדד מלצר, פתח תקווה.
אשרור: 07/04/2024
משוב: 14/12/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועה של תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2745 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.