הוא היה בסדר גמור, הגיע מהר מאוד ועשה את התיקון לשביעות רצוני. אני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפאל לוי, יהוד.
משוב: 11/10/2022
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס גלילה ידני.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, נכנס פנימה, עבד בשקט והוא איש מדהים, אמין ומקצועי. רק הפריע לי שהוא אמר שאין אחריות על העבודה ושבמידה ודבר כזה יקרה עוד פעם, אפילו עוד שבועיים, אני אצטרך לשלם פעם נוספת. אני חושבת שהמחיר היה קצת יקר.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
7
כללי
רונן רזמיק, יהוד.
משוב: 06/10/2021
תיאור השירות:
תיקון חמישה תריסי גלילה כולל החלפת מנגנון ורצועה.
חוות דעת:
הם עשו עבודה בסדר גמור, הם נתנו שירות בסדר והיו אדיבים ומקצועיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרין כתב, אור יהודה.
משוב: 14/09/2021
תיאור השירות:
תיקון שלושה תריסי גלילה שכלל החלפת רצועות.
חוות דעת:
היו מעולים בכל הפרמטרים, ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוהד ע. יהוד.
אשרור: 06/08/2018
משוב: 13/05/2018
תיאור השירות:
החלפת 6 רצועות תריס.
חוות דעת:
פשוט נהדר! הגיע בזמן, עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר וגם החיוב היה הוגן. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרטין מירב, אור יהודה.
משוב: 04/07/2018
תיאור השירות:
החלפה של מנוע בתריס חשמלי בסלון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמנון בר, אור יהודה.
אשרור: 27/01/2015
משוב: 28/11/2014
תיאור השירות:
תיקון שלב בתריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי. הוא נסע במיוחד להביא את החלק הדרוש להחלפה וביצע את התיקון בצורה טובה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל גאר, כפר יונה.
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריס מרפסת חשמלי.
חוות דעת:
היה פשוט נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סוזן ק. כפר סבא.
אשרור: 12/03/2024
משוב: 22/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מערכת ורצועה קרועה של התריס.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, ממש מקצוען, הגיע מהר מאוד, טיפל ועשה עבודה מאה אחוז. גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2719 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.