מקצועי מאוד. ענה במהירות, הגיע בדיוק בזמן שנקבע, עבד יסודי ונקי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גידי גולדברג, כפר סבא.
אשרור: 26/04/2022
משוב: 25/02/2022
תיאור השירות:
החלפת גלגל לוויטרינה של יציאה למרפסת.
חוות דעת:
היה מעולה, הגיע מהר והחליף מהיום להיום. מקצועי, אמין, מצוין ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רבקה כהן, הוד השרון.
אשרור: 20/03/2022
משוב: 17/01/2022
תיאור השירות:
החלפת גלגלים לוויטרינת סלון.
חוות דעת:
היה מקסים! הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן משה, הוד השרון.
משוב: 12/12/2021
תיאור השירות:
החלפת גלגלים מסילות ויטרינה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל חרמון, רעננה.
משוב: 12/09/2021
תיאור השירות:
החלפת גלגלים בדלת הזזה.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה. מקצועי, ישר ואדיב. אני מרוצה מהתוצאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זוהר לוין, הוד השרון.
אשרור: 13/08/2021
משוב: 03/05/2021
תיאור השירות:
החלפת גלגלים ורשתות בדלתות הזזה של יציאה מהסלון לחצר והתקנה של מגבילי פתיחה בחלונות ציר.
חוות דעת:
מאוד נחמד, עשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן גנאדי, כפר סבא.
משוב: 25/07/2021
תיאור השירות:
תיקון חלון הזזה והחלפת גלגלים בוויטרינת יציאה למרפסת.
חוות דעת:
שירות מצוין. הוא הגיע בזמן, עשה הכל טוב ומהר. הרמה טובה ואני ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2745 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
תחומי התמחות
:: תיקון חלונות ממ"ד
:: תיקון תריסי גלילה חשמליים וידניים
ותק בתחום
בתחום משנת 1993.
הכשרה
עברתי הדרכות בחברות קליל ואלובין.
שאלות ותשובות עם עזרא\דורון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.