הוא היה מקסים, ממש מקצוען, הגיע מהר מאוד, טיפל ועשה עבודה מאה אחוז. גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית צוקרמן, רעננה.
משוב: 06/08/2023
תיאור השירות:
תיקון ארבעה תריסים שכלל החלפת רצועות.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עשר מעשר. כל הכבוד לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי מונטג, רעננה.
משוב: 16/07/2023
תיאור השירות:
החלפת מנוע תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ציפי כסיף, כפר סבא.
אשרור: 04/06/2023
משוב: 04/04/2023
תיאור השירות:
החלפת שלוש רצועות בתריסי גלילה.
חוות דעת:
הוא אמין, סיפמטי, הגיע מהר, נתן שירות מצוין ולדעתי המחיר שלו באמת היה זול. הוא היה אדיב, עם יד טובה ואני מאוד ממליצה עליו! כן ירבו כמוהו כי הוא אחד הטובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד ויס, רעננה.
משוב: 15/05/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועות בתריסים חשמליים.
חוות דעת:
עזרא היה דייקן, מסביר פנים, אדיב ומקצוען אמיתי. מדובר על בעל מקצוע מצוין עם המון ניסיון, מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית עמי, הוד השרון.
משוב: 08/05/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
היה מצוין, הכל היה חיובי. בא מהר, עשה מהר והכל היה פיקס. כיף שיש אנשים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה בן אהרן, רעננה.
משוב: 03/03/2023
תיאור השירות:
תיקון שלב בתריס חשמלי בחדר שינה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
התרשמתי ממנו מאוד לטובה, הוא היה ענייני ועבד בזמן קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדעון שגב, רעננה.
אשרור: 23/10/2022
משוב: 23/08/2022
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס ידני גלילה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר! הגיע בדיוק בזמן, עשה עבודה מקצועית וגבה מחיר הוגן ונוח. מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ינון רביב, רעננה.
משוב: 28/06/2022
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי והחלפת רצועה שנקרעה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל ב. רעננה.
אשרור: 28/03/2022
משוב: 19/09/2021
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי, החלפת רצועות וכבל חשמלי.
חוות דעת:
מקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2719 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה של קליל
מתקין מורשה קליל
אודות
דורון, בעל עסק בתחום החלונות והתריסים, אומר: "הכי חשוב לי בעבודה שהלקוח יקבל שירות כמו שהייתי נותן לעצמי. שלא יהיו תקלות, שהמוצרים יהיו באיכות הכי טובה... זה מה שמדריך אותי ביומיום".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.