מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.84
מחיר 9.52
איכות 9.71
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דנה מאור, נתניה.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון דריי קיפ בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
דיברתי עם מישהו אחד והגיע מישהו אחר. התיקון שהוא עשה לא היה מדהים ואחר כך הוא התווכח על הכסף למרות שסיכמנו על המחיר בכתב בוואטסאפ. התחיל להתווכח שזה לא כלל כל מיני דברים ושהוא החליף עוד חלק. הוא פתר את הבעיה אבל זה היה מאוד לא נעים. גם מבחינת איכות העבודה החלון עכשיו נפתח אבל כשנועלים אותו הוא לא ננעל על הסוף. ציפיתי שהכל יסתדר.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
סגור
ליטל פ. גליל ים.
משוב: 29/03/2019
תיאור השירות:
החלפת ציר בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, עזרא בחור מאוד נחמד, הוא הגיע בזמן, ביצע את העבודה באופן נקי ונעים והסביר לי תוך כדי ביצוע העבודה, סה"כ הייתי מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רביב יניב, נתניה.
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
תיקון 4 תריסי גלילה וחלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה, מקצועית והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי א. נתניה.
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מסילות בחלון ויטרינה במרפסת.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! מקצועי, דייקן ואדיב מאוד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דניאל שריג, נתניה.
אשרור: 21/08/2018
משוב: 21/05/2018
תיאור השירות:
תיקון והחלפת רצועות בתריסי גלילה ידניים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם פלצ'י, נתניה.
משוב: 25/06/2018
תיאור השירות:
תיקון של 5 תריסי גלילה, שכלל החלפת רצועות.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא היה זמין ואדיב, הוא גם אדם נחמד מאוד. התקשרתי אליו בחמישי והוא הגיע כבר בראשון על הבוקר. הגיע ותיקן כמו שצריך, היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עינב פלד , נתניה.
משוב: 06/06/2018
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, נתן יחס טוב והגיע בזמן. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ר. אבן יהודה.
אשרור: 20/03/2018
משוב: 14/01/2018
תיאור השירות:
תיקון של שני תיריסים חשמליים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקס טאיצ'ר, בצרה.
משוב: 27/01/2017
תיאור השירות:
תיקון חלון ממד ששקע.
חוות דעת:
הוא היה תותח על. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ואדיב. הוא עשה עבודה מאוד טובה, המחיר היה ממש הוגן וטוב. היה ממש כיף להתנהל איתו. בנוסף, הוא תיקן משהו נוסף ולא גבה עוד כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן אהרונסון, נתניה.
אשרור: 25/10/2016
משוב: 25/08/2016
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! ממש מקצועי, אני בהחלט ממליץ עליו. כשהגיע בפעם הראשונה אמר שזה עבודה מול חשמלאי ולא היה מוכן לקחת כסף. בסוף כן היינו צריכים אותו אז הגיע אלינו בפעם השנייה כדי החליף מנוע והיה ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1375 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק