מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.35
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.32
זמנים 9.63
מחיר 9.04
איכות 9.55
דירוג כללי 9.35
התפלגות

מחושב על 57 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלעד באום, תל אביב.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריסי שלבים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. בהגינותו המליץ לי לא לעשות תיקון לתריס מסוים למרות שיכל להציע את עצמו לעבודה וככה לגבות יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכאל זרחה, תל אביב.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוה מנדלס, תל אביב.
אשרור: 05/05/2019
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
החלפת שלבים בתריס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן, היה מקצועי בהחלט ועבד מאוד יפה.
איכות
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יצחק וולף, הרצליה.
משוב: 01/02/2009
תיאור השירות:
תיקון של תריס רגיל שהתפרק- החלפת שלבים וידיות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא עשה עבודה טובה מאוד, בא בזמן אבל היה קצת קשה לקבוע איתו. המחיר היה סביר, קיבלתי עוד הצעה שהיא הייתה זהה. הוא עשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אייל דור, אורנית.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור הר לב, הוד השרון.
משוב: 13/07/2018
תיאור השירות:
תיקון שלבי תריס שבורים.
חוות דעת:
נתן שירות מהיר, זריז וטוב. הגיע ביום שקבענו ותיקן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
שחר גבריאל, רמת גן.
משוב: 20/01/2009
תיאור השירות:
תיקון תריס רגיל -החלפת שלבים ותיקון רצועה.
חוות דעת:
מעולם לא נתקלתי בכזה שירות אדיב! הוא עשה עבודה מקצועית ומהירה. הייתה לי בעיה קטנה בחדר נוסף והוא סידר אותה בלי לקחת תוספת תשלום. יש בו יושר ואמינות... הוא הגיע ביום שישי בדיוק בזמן שקבענו. אני באמת מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ד. ב. תל אביב.
אשרור: 22/09/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אלי הגיע בזמן והיה נעים ושרותי לאורך כל הדרך. שיגעתי אותו קצת עם דרישות של בעל הבית, והוא לא נבהל(: עשה את העבודה במהירות ואף הקפיד לנקות היטב אחריו את הכל. אציין שיומיים קודם היה כאן מתקן אחר שהקפיץ את המחיר לאחר הגעתו. כיוון שאמר שחסר גם מוט מנוף (דבר שלא ידעתי מראש).כשאלי הגיע הוא תיקן גם את המנוף, וגם חיבר מוט, ללא שום תוספת. ממליצה בחום על אדם נחמד ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקון של עשרה תריסי שלבים.
חוות דעת:
הוא עשה את העבודה והיה סבבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רתם ש. תל אביב.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בול בזמן, עשה עבודה מהירה וטובה ובמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 57 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק