מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.67
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.81
מחיר 9.54
איכות 9.79
דירוג כללי 9.67
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתמר סטולר, חיפה.
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הגיע תוך שעה מוכן ומצויד, הסביר מה הבעיה ותיקן במקום. היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
לאה לביא, חיפה.
משוב: 19/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, בגלל המצב כמעט ולא אינטראקציה אבל דיברנו בטלפון, ביצע את כל העבודה מהר וקנה במיוחד דוד שמתאים לנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי מרחב, חיפה.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש .
חוות דעת:
היה פיקס. נגיש, זמין ועשה יופי של עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן פ. חיפה.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש דולף.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולג גינסבורג, חיפה.
משוב: 15/01/2018
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט, גוף חימום וצינור שהתפוצץ בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, מקצועי, נחמד והגיע תוך עשרים דקות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן א. חיפה.
אשרור: 06/06/2017
משוב: 27/02/2017
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד שמש של חברת כרומגן 150 ליטר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! הוא היה אדיב, מקצועי, הגיע בזמן והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני גרימבלט, חיפה.
משוב: 12/02/2016
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום שקיצר בדוד שמש של 120 ליטרים.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ותוך התראה קצרה, עשה את עבודתו שנראית טובה נכון לעכשיו. גם מבחינת היחס האישי הוא היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי מרקוביץ, חיפה.
משוב: 31/12/2015
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אחלה לגמרי, עשר בכל הציונים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב מ, חיפה.
משוב: 09/11/2015
תיאור השירות:
בדיקת דוד שמש ותיקון סתימה בברז בכיור במטבח.
חוות דעת:
היה לא משהו. הוא עלה לגג, טען שהבעיה זה שהגוף חימום הלך ורצה מחיר ממש גבוה בטענה שזה המחירים. אני בדקתי מול אנשים אחרים באתר והם נתנו לי מחירים יותר נמוכים. מסתבר שאחרי הטיפול של אינסטלטור שזו הייתה תקלה חשמלית של קבלים ולא של הדוד. גם ביקשתי שיבדוק סתימה בכיור והוא לקח את המחיר שסוכם.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
10
יחס
9
תגובת העסק:
הלקוח פנה אלי בטענה כי אין לו מים חמים כבר כמה ימים כאשר הוא מדליק את הדוד. לבקשת הלקוח כבר בבוקר של יום המחרת הגעתי בשעה שקבענו ומיד התחלתי בטיפול ואיתור התקלה. יש לציין כי ללקוח דוד מסוג כרומגן אשר דורש חמם מיוחד ולא סטנדרטי. לאחר בדיקה זיהיתי קצר חשמלי בתרמוסטט וכי יש סימן שחור של שרוף על חיבור החוט לחמם של הדוד, מיד ניתקתי את החשמל מהדוד בכדי למנוע שריפה. ירדתי חזרה ללקוח והסברתי את חומרת המצב. המלצתי ללקוח להחליף את התרמוסטט ואת גוף החימום לחמם ותרמוסטט מקוריים של חברת כרומגן בעלות של 600 ש"ח כולל מע"מ (המחיר כלל חלקים+עבודה). הלקוח לא הסכים איתי מאחר ששמע לטענתו כי גוף חימום עולה זול יותר. הסברתי ללקוח כי אכן יש חמם יותר זול אך לא מקורי ושאני, כמי שעוסק בתחום זמן רב מעדיף וממליץ לשים חמם מקורי וזה הסיבה שהמחיר טיפה יותר יקר- כי החלק עצמו יותר יקר. הלקוח בחר שלא אטפל בזה וזכותו וכבודו על כך. יתכן כי החליפו ללקוח רק תרמוסטט ובכך הסתדרה התקלה אך יכול מאוד להיות שהתקלה תחזור לו במהרה. מניסיוני, לפעמים עדיף לעשות טיפול יסודי מאשר לחזור על אותה תקלה פעמיים. בנוסף, הלקוח פנה אלי בעניין נוסף של סתימה בקו מטבח אשר שוחררה ע"י מכונה חשמלית במחיר הגון של 350 ש"ח כולל מע"מ.
7
כללי
גירסאות
יעקב מ. קרית ביאליק.
אשרור: 12/01/2019
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה מעולה ומאד נעים בהתנהגות האישית. הגיע במהירות ובזמן. עלה לגג ובדק קודם את גוף החימום, לאחר שזיהה שהוא תקין, הסתכל מסביב וראה שהכבל החשמלי מנותק. מאחר שהיה במקום מישהו שאמר שיחבר את הכבל אז חיים ירד מהגג והפתיע אותי שסרב לקבל תשלום . שמח שיש אנשים כאלה
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 266 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק