מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.80
מחיר 9.16
איכות 9.70
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 20 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גיא עמרם, כפר יונה.
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
הרכבת סיפונים, הרכבת ברזים, הרכבה של 4 כיורים, הרכבה 3 מושבי אסלה חיבור תמי 4.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא מאד מקצועי ושירותי, המחירים סבירים ביחס לשוק לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
מייק בר הוד, נתניה.
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
תיקון בחיבור של צינור ראשי לאסלה ותיקון דליפה מהניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה את העבודה במהירות, פירט לי על הכל והיה פשוט מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי לוי, הרצליה.
משוב: 07/02/2020
תיאור השירות:
אספקת והתקנת דוד חשמל.
חוות דעת:
אבי הפנה אותי לחבר שלו, היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מריה בלטר, כפר יונה.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
הייתה לנו הצפה של מים שעלו מהמקלחת והוא הגיע ופתר את הבעיה בנוסף לאנשים מחברת ביובית מהעירייה ששאבו את כל מה שצריך, מאוד מקצועי, חביב, הוגן במחיר ונשאר עם האנשים של ביובית והסביר להם למרות שלא היה חייב להישאר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור מנלה, נתניה.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מאוד נחמד, עבד בצורה נקייה ועשה הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן מספן, נתניה.
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
תיקון סיפון נירוסטה בכיור באמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מצוין, אהבתי את העבודה, הוא הציע מחיר סביר, הגישה שלו הייתה טובה, אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ניר לויט, קיסריה.
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מורכבת בכיור השירותים.
חוות דעת:
אבי נתן שירות טוב הוא השקיע שם עבודה ולא הלך עד שנפתרה הבעיה, הוא השאיר מאוד נקי והוא בחור טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעה מור, קדימה-צורן.
משוב: 02/07/2019
תיאור השירות:
חיבור של צינור של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית גבה מחיר הגון והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן ששון, תל מונד.
אשרור: 28/02/2019
משוב: 30/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת גוף בניאגרה.
חוות דעת:
היה שירות מצוין, מהיר, מקצועי והמחיר היה הוגן. כן ירבו כמותו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר אגוזי, כפר ויתקין.
אשרור: 28/12/2018
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז של מכונת כביסה בתוך הקיר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע יחסית מהר הייתי צריך את זה למחרת בבוקר. ניסה בהתחלה בדרך אחת ואז עשה את זה בדרך אחרת, נראה שהעבודה בוצעה מקצועית ואני בהחלט מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק