מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אלירן
ציון כללי:
9.90
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.94
מחיר 9.72
איכות 9.95
דירוג כללי 9.90
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שמעון קידר, בת ים.
משוב: 22/09/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה כיור מטבח. אלירן הגיע בזמן, עבד בצורה מהירה ומקצועית וניקה אחרי שסיים. מאוד מומלץ
חוות דעת:
ממש מאה אחוז מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור ד. מודיעין.
משוב: 21/09/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה.
חוות דעת:
היה מקצועי, הגיע מהר, המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל מזוז, ראשון לציון.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
החלפת אביק במקלחון, כולל פירוק מרצפות והחזרתן.
חוות דעת:
עשה רושם מאוד טוב, היה מקצועי, הגיע יום אחר יום ודייק בשעות. לגבי המחיר אני לא יודע, אבל לדעתי לא היה זול.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקסים ב. בת ים.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ראשי של הבניין.
חוות דעת:
השירות הכי טוב שקיבלתי אי פעם! התקשרתי לאלירן בבוקר יום שישי - הוא מייד ענה ואחרי שהסברתי לו את הבעיה נתן הצעת מחיר טובה מאוד. אלירן הגיע אלי בדיוק בזמן שהבטיח ועשה עבודה מקצועית. אני ממליץ עליו לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי אלמו, אשקלון.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים ותיקון נזילה מהאסלה
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! הוא עשה את הכל עם חיוך ותוך כדי הסבר על מה התקלה, מהיכן היא נבעה ומה הפתרון הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני מייזנר, נס ציונה.
משוב: 10/09/2020
חוות דעת:
היה מעולה מכל הבחינות! הייתי מאוד מרוצה! בחור הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור ר. חולון.
משוב: 07/09/2020
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילה ב. באר יעקב.
משוב: 30/08/2020
תיאור השירות:
התקנת ניאגרה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! עשה עבודה מקצועית ונקיה. היה מאוד אדיב, הסביר בדיוק מה הוא עושה ושם את כל החלקים חדשים, כולל ברגים. כשהגיע גם הסביר לי שיכול לתקן את המנגנון הישן בעלות מוזלת ואני העדפתי לשים מנגנון חדש. אין ספק שבמידת הצורך אשתמש בשירותיו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב איגרא, ראשון לציון.
משוב: 30/08/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בגינה.
חוות דעת:
השירות בסדר גמור, הוא הגיע מהר והיה שירותי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פליקס לוטרובניק, רחובות.
משוב: 28/08/2020
תיאור השירות:
התקנת בר מים של חברת תמי 4 והתקנת ברז חדש למטבח.
חוות דעת:
אחלה בחור! הוא היה מהיר, יעיל ומאוד אדיב. מאוד נהנתי, הוא איש שיחה ונתן שירות זריז ומקצועי!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1522 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק