מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אלירן
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.90
מחיר 9.52
איכות 9.89
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פניאל פ. תל אביב.
אשרור: 08/02/2019
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
התקנת ברז.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ויקטוריה ברקון, תל אביב.
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
אחותי קיבלה אותו בבית, והוא אמר לה שצריך לשפוך חומצה כדי לפתוח את הסתימה. אחרי שהוא הלך, התקשרתי אליו לבקש שיגיע שוב ויעשה את זה בעצמו. הוא הגיע שוב, ואמר שמה שאמר היה עצה לטיפול מונע ולא הוראות כדי שאתקן לבד. בפעם השניה הוא פתר את הבעיה ולקח מחיר שנשמע לי סביר.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידו מרון, תל אביב.
אשרור: 01/08/2018
משוב: 30/05/2018
תיאור השירות:
טיפול ב2 נזילות, בשירותים ובברז במטבח.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא נחמד ומקצועי, הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן וייס, תל אביב.
אשרור: 02/01/2018
משוב: 02/11/2017
חוות דעת:
מרוצה מאוד! היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן כלפון, רמת גן.
משוב: 25/10/2017
תיאור השירות:
החלפת ברז ניל וצינורית בניאגרה אחת ותיקון מנגנון פנימי והחלפת צינורית בניאגרה שניה.
חוות דעת:
היה מצוין! המחיר מאד זול, בשליש פחות מהמחיר הממוצע .בא בזמן, היה מאד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית הדר, תל אביב.
משוב: 30/08/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה! לא פגשתי את אלירן, ולמעשה תקשרנו טלפונית בלבד, נשמע אמין ונתן שרות מעולה .המחיר סביר ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מעין ו. תל אביב.
משוב: 08/08/2017
תיאור השירות:
חיבור צינור של בניין באמצעות סנפלינג ופתיחת סתימה.
חוות דעת:
שירות מצויין. הייתה לנו סתימה בכיור במטבח והתברר שהצינור החיצוני התנתק מהמקום, כך שהיה צריך אינסטלטור שעושה סנפלינג. התקשרנו אליו בשישי בבוקר ותוך שעתיים כבר היה אצלנו. ממליצים בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יורם ג, יבנה.
משוב: 15/05/2017
תיאור השירות:
תיקון והחלפת צינור ביוב והתקנת צנרת בדירה.
חוות דעת:
בפעם הראשונה שהזמנתי אותו הוא היה מקצועי מאוד, נחמד וענייני. הוא קלט במהירות את מהות הבעיה והמליץ על פתרונות שניתן לבצע והוא ביצע אותם ביעיליות ובזריזות. בפעם השניה, באירוע אחר שהוא הוזמן, העבודה שלו הייתה פזיזה ולא מדויקת מספיק בעיניי, הוא היה פחות קשוב וגם גבה מחיר יקר מאוד לדעתי. יצאתי מאוכזב ואחר כך הזמנתי אינסטלטור אחר.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
8
יחס
7
7
כללי
גירסאות
ערן פינקל, בת ים.
אשרור: 09/05/2017
משוב: 09/03/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה חמורה במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה מצוין וגם ממש נחמד בטלפון. הוא הגיע מאוד מאוד מהר, תוך רבע שעה היה במקום!! ביצע את התיקון תוך איזה 45 דק', הסביר לי בדיוק מה הוא עושה ואמר לי מראש כמה להערכתו זה יעלה למרות שהוא לא ידע בדיוק לאן זה יכול להתפתח.. פשוט מעולה, באמת!!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל א. תל אביב.
משוב: 20/02/2017
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לבעיה בצנרת.
חוות דעת:
אני ממש ממליצה עליו בחום, הוא באמת עשר! יש לו נכונות גבוהה לעזור! התקשרתי אליו והוא ביקש לראות תמונות כדי לדעת אם הוא יכול לעזור לי וכשהוא ראה שהוא יכול לעזור הוא עשה זאת מכל הלב וחסך בעבורי זמן וכסף. אני מאד מרוצה ומאד ממליצה:)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1452 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק