מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ישי
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.64
מחיר 9.54
איכות 9.63
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 80 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
תמרה אלון, חיפה.
אשרור: 09/12/2018
משוב: 11/06/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסק של אינטרקום בבניין משותף.
חוות דעת:
הוא הגיע מהרגע להרגע והיה פשוט מצוין. הוא בדק שהחשמל עובד ושהאות מגיע לדירה ולהיפך. מקצועי מאוד ואדיב במיוחד. כמו כן תן לי מפסק נוסף ללא עלות במידה ותהיה לי בעיה. אני מרוצה מאד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נאוה ל. כרמל.
אשרור: 20/03/2018
משוב: 31/08/2017
תיאור השירות:
נסיון לתיקון אינטרקום.
חוות דעת:
ישי הגיע לתיקון באינטרקום בדירה ולא הצליח לצערי לתקן כך שהבעיה נותרה בעינה ואין אינטרקום בדירה. נתן לי הצעת מחיר לאינטרקום חדש וכרגע בודקת אם לעשות לבד או אולי יצטרפו עוד שכנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קינן אהרון, חיפה.
משוב: 14/02/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום ביתי.
חוות דעת:
הוא היה פצצה, נתן אחלה שירות, באמת. בן אדם אמין, בחור עשר!! חבל שחיים הכט לא היה בבית :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת אמיר, חיפה.
משוב: 11/02/2018
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
הכל היה מצוין! הוא עבד כמו שצריך, היה מקסים, הגיע מהר, היה נחמד, נעים, אדיב ואני ממש מבסוטית ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב לביא, חיפה.
משוב: 05/11/2017
תיאור השירות:
בדיקה של אינטרקום בבית רב קומתי ותיקון של האינטרקום בדירה (פתיחת דלת הכניסה לבנין).
חוות דעת:
הוא הגיע ובדק את האינטרקום וציין שלא עובד עם החברה הזאת. בכל זאת בדק עם החברה אם הם מספקים חלק והם אמרו שלא מתקנים אלא רק מחליפים. הוא דאג לקבל מהם חלק חלופי בכל זאת, והגיע פעם שניה והרכיב אותו. עשה את העבודה טוב מאוד. הוא נפלא ונהדר, אין מילים בפי. קראתי שהוא מדורג מקום ראשון וכל מה שאני זכיתי ממנו תואם את זה בדיוק כך. אני מאוד מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה פרנקל, חיפה.
משוב: 01/11/2017
תיאור השירות:
החלפת טלפון אינטרקום.
חוות דעת:
היה מצוין. מאוד נחמד הגיע בזמן. היינו שבעי ברצון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורן גוטמן, חיפה.
משוב: 20/08/2017
תיאור השירות:
תיקון של אינטרקום בכניסה לבית.
חוות דעת:
היה שירות מצויין, יש לו המון סבלנות ועד שהוא לא תיקן הוא לא הלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מני ז. חיפה.
משוב: 09/05/2017
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי בן צבי, חיפה.
משוב: 10/01/2017
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בדירה.
חוות דעת:
שירות מעולה, חבל על הזמן! הגיע צ'יקצ'ק בהתאם למה שביקשתי. עשה עבודה נפלאה במחיר הוגן והגון. פשוט מעולה, הכל פיקס :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דידי מישליץ, חיפה.
משוב: 26/10/2016
תיאור השירות:
החלפת אינטרקום לבניין דירות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ישי היה מקצועי, נחמד ועשה עבודה טובה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 80 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק