מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.87
מחיר 9.70
איכות 9.95
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי מ. צור הדסה.
אשרור: 26/09/2017
משוב: 25/06/2017
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני טומן, בית שמש.
משוב: 16/09/2013
תיאור השירות:
חיתוך קרמיקה.
חוות דעת:
העבודה לא הייתה גדולה אבל הוא היה ממש נחמד ובא לקראתי במחיר. הוא סופר בנאדם! אני ממליץ עליו מכל הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם טל, בית שמש.
אשרור: 17/04/2012
משוב: 06/02/2011
תיאור השירות:
איטום חרסינות באמבטיה באמצעות רובע.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! מקצוען, נחמד, התקשר יום לפני ושאל אם זה בסדר, שהוא יגיע, בדק אחרי שאין בעיות. ממש קיבלתי ממנו שירות ברמה שלא הכרתי. הוא גם היה מאוד, מאוד זול. שאלתי אותו בסוף, אם הוא באמת ישראלי...
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל סרי, בית שמש.
משוב: 12/04/2011
תיאור השירות:
תיקון של ידית, איטום של חלונות ובדיקה של נזילה.
חוות דעת:
הוא איש מאוד נחמד! האו עשה את העבודה בזמן. את מה שהוא עשה הוא עשה בצורה טובה. הייתה רק בעיה עם הנזילה שהבעיה לא נפתרה כ"כ וצריך לקחת בעל מקצוע אחר. הוא ביקש מחיר הוגן מאוד.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אריה רפאלי, ירושלים.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
תליית מדף ומראה.
חוות דעת:
אבי הקדים והיה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרת כהן, אפרת.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה, מערכת קולנוע ביתית ומתקני כביסה על קיר גבס.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! קודם כל בפניה הראשונית מאוד התרשמתי ממנו,הזמינות שלו הייתה גבוהה, הוא נתן לי הצעת מחיר מראש וביקש שאצלם לו את העבודה. ביום העבודה הוא הגיע בדיוק בזמן עם עובד שלו, הם עבדו יפה וביעילות, היה מדובר בתלייה קצת מסובכת משום שזה היה על קיר גבס והם באמת עשו עבודה מעולה. בנוסף הוא גם עשה לי עוד עבודה קטנה ללא תוספת תשלום. באמת הוא היה מאוד אדיב, נחמד ומקצועי, יצאנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיה גיפס, ירושלים.
אשרור: 16/02/2020
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מושב אסלה, החלפת ארונית אמבטיה, תיקון ארון, תיקון דלפק ותליית סבוניות.
חוות דעת:
היה מצוין! בא בזמן. עשה הכל בצורה מקצועית ובאווירה טובה. מאד השתדל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת מאירי, מודיעין.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
איטום שיש באמצעות סיליקון.
חוות דעת:
בעל מקצוע נחמד מאוד, עמד בזמנים, ראה שהצבע של הסיליקון לא התקבל יפה על השיש הלך והביא אחד שמתאים, הוא מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רבקה ערד, ירושלים.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
תיקונים קטנים בבית שכללו, שימון ותיקון דלת שלא נסגרה, התקנת טלפון במקלחת ועוד.
חוות דעת:
הוא בחור מאוד רציני, יעיל ומדויק, נעים הליכות, מוכן שישאלו אותו שאלות ועשה עבודה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף שכנר, מודיעין.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן שקבענו, היה נחמד, גבה מחיר הוגן וביצע את העבודה בצורה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 297 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק