מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.84
מחיר 9.57
איכות 9.81
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עדי מ. צור הדסה.
אשרור: 26/09/2017
משוב: 25/06/2017
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני טומן, בית שמש.
משוב: 16/09/2013
תיאור השירות:
חיתוך קרמיקה.
חוות דעת:
העבודה לא הייתה גדולה אבל הוא היה ממש נחמד ובא לקראתי במחיר. הוא סופר בנאדם! אני ממליץ עליו מכל הלב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נועם טל, בית שמש.
אשרור: 17/04/2012
משוב: 06/02/2011
תיאור השירות:
איטום חרסינות באמבטיה באמצעות רובע.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק! מקצוען, נחמד, התקשר יום לפני ושאל אם זה בסדר, שהוא יגיע, בדק אחרי שאין בעיות. ממש קיבלתי ממנו שירות ברמה שלא הכרתי. הוא גם היה מאוד, מאוד זול. שאלתי אותו בסוף, אם הוא באמת ישראלי...
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגאל סרי, בית שמש.
משוב: 12/04/2011
תיאור השירות:
תיקון של ידית, איטום של חלונות ובדיקה של נזילה.
חוות דעת:
הוא איש מאוד נחמד! האו עשה את העבודה בזמן. את מה שהוא עשה הוא עשה בצורה טובה. הייתה רק בעיה עם הנזילה שהבעיה לא נפתרה כ"כ וצריך לקחת בעל מקצוע אחר. הוא ביקש מחיר הוגן מאוד.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גל וינוגרד, ירושלים.
משוב: 20/10/2020
תיאור השירות:
תליית ארון נעליים בחדר.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! הוא מאוד מדויק, לקח מעט מאוד זמן וגם ניקה אחריו. הכל 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אניה יונתן, ירושלים.
אשרור: 20/10/2020
משוב: 22/07/2020
תיאור השירות:
תליית מדפים וערסלים, תיקון ברז גינה, תלייה של מתלים במקלחת, תיקון מאוורר תקרה, פירוק מיטת ילדים והרכבת מיטת תינוק.
חוות דעת:
היה מצוין, היה מאוד נעים ואדיב, נצמד להצעת המחיר שנתן על סמך המחירון, הזמנתי אותו כבר פעמיים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ליבה מרכוס, ירושלים.
משוב: 14/10/2020
תיאור השירות:
התקנה של מכשיר עזר בחדר השירותים עבור אדם מבוגר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה פשוט מדהים!! התקשרתי אליו בבוקר על מנת להסביר לו בידיוק מה אמא שלי צריכה, הסברתי לו שאמא שלי כרגע יושבת שבעה ועל כן אני צריכה שהוא יקנה את הציוד. אבי הבין מייד, הרגיע אותי ואמר לי שהוא יטפל בכל מה שצריך. כמה שעות אח"כ הוא התקשר אליי ואמר לי שהכל טופל ושאם תהיה איזה שהיא בעיה תמיד אפשר להתקשר והוא יגיע לסדר את מה שצריך. אמא שלי הייתה סופר מרוצה ואני בהחלט ממליצה על אבי בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פסקל ק. שוהם.
אשרור: 11/10/2020
משוב: 11/07/2020
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הגר גולדנברג, ירושלים.
משוב: 11/10/2020
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה 65 אינץ'.
חוות דעת:
הוא היה בסדר והוגן מבחינת היחס, הגיע בזמן עם עוד עובד והמחיר היה מעט יקר בעייני. הייתה טעות בתלייה ויאמר לזכותו שהוא טיפל בבעיה, אח"כ הייתה בעיה נוספת עם הזווית אבל בזה טיפלתי בעצמי.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אייל שלוינגר, ירושלים.
אשרור: 04/10/2020
משוב: 06/07/2020
תיאור השירות:
תליית שש תמונות בדירה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, טוב, שירותי, המחיר הוגן לדעתי, עשה עבודה טובה, עמד בזמנים ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 347 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק