מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.90
מחיר 9.67
איכות 9.88
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
גלעד י. ירושלים.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
טיפול ברטיבות במקלחת ובחדר אמבטיה.
חוות דעת:
הגיע מיד לבדיקה מקדימה והגיע למחרת עם הציוד הנדרש, עשה עבודה נקייה ומקצועית והכל בנועם ודרך ארץ. כל הכבוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סופיה קפלן, ירושלים.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד ומקצועי. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי ויסנשטרן, ירושלים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
צביעת חדר אמבטיה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה בסדר גמור ועזר עם עוד דברים נוספים. הוא לקח את החלון השבור לזגג והיינו מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מארק קיי, ירושלים.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דלתות ארונות, תליית מדפים והחלפת מנורות.
חוות דעת:
השירות היה נפלא, אבי היה טוב, עמד במזנים, מקצועי, נחמד והייתי נעזר בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור דה ארי, ירושלים.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תליית וילונות והרכבת כוורת במשרד.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, חמוד. הוא עשה את העבודה צ'יק צ'ק, היה בשקט, ניקה אחריו, בנאדם נעים. כשהוא התקין את הווילונות הוא ראה שזה יצא קצת עקום אז הוא עשה מחדש, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
דוד ל. ירושלים.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
תיקון של שלושה מדרגות.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מצוין ועשה עבודה מקצועית. הוא עשה הכל כמו שצריך!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עידית אור, ירושלים.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
צביעת חדר אמבטיה ומסדרון, תיקון ארון בגדים וארון מטבח, החלפת שקע חשמל ותיקוני טייח.
חוות דעת:
הוא היה מדהים. ממש מקסים אין לי מילים רעות להגיד עליו. הוא איש טוב, אמין וישר. הוא עשה עבודה טובה לשביעות רצוננו ואפשר לומר רק דברים טובים. הוא נתן הרגשה נהדרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל ש. ירושלים.
אשרור: 27/06/2019
משוב: 26/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מאחזים בקירות בלוקים.
חוות דעת:
היה נהדר. הייתי מאוד מרוצה. העבודה בוצעה בבית של אנשים מאוד זקנים ואבי היה סבלני איתם. גם עשה תיקון נוסף שהוא מצא לנכון, ולא ביקש תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי צבן, ירושלים.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
קילוף תיקרה וצביעה מחדש בצבע נגד עובש.
חוות דעת:
אבי היה טוב מאוד, עשה עבודה טובה ואני מרוצה מהתוצאה. לא הייתי בבית במהלך העבודה אז שלח לי תמונות כשסיים לנייד. היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר כהן, ירושלים.
משוב: 17/05/2019
תיאור השירות:
עבודת נגרות.
חוות דעת:
שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 264 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק