מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.89
מחיר 9.66
איכות 9.88
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עומר פ. תל אביב.
אשרור: 11/02/2019
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
תיקון דלת ארון וכמה דלתות מטבח.
חוות דעת:
הגיע מהר, עשה עבודה טובה, תיקן על חשבונו עוד דלת מטבח מעבר למה שביקשתי, אמר שיחזור לתקן אם יש בעיה. מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רוני פוקס, ירושלים.
אשרור: 02/02/2016
משוב: 30/12/2015
תיאור השירות:
סתימת חורים בקיר ותלייה של שני ווילונות.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה נחמד וחמוד, בעל מקצוע ישר. קבלתי ממנו יופי של שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה ורז, תל אביב.
משוב: 05/02/2015
תיאור השירות:
תיקון בלטות.
חוות דעת:
הוא היה טוב, יחס נחמד, הגיע לפני בזמן אפילו. לא עשה פיניש בין הבלטות וזה קצת הפתיע אותי, הייתי צריכה אולי להגיד לו על זה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורה גולדנברג, תל אביב.
אשרור: 01/04/2014
משוב: 05/02/2014
תיאור השירות:
הרכבת ארון מעץ וטלוויזיה על קיר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. יצאתי מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתן כץ, תל אביב.
משוב: 20/06/2013
תיאור השירות:
החלפת אריחים ברצפה.
חוות דעת:
הייתהה חוויה טובה. עשה עבודה טובה מאד! ולפי מה שהדיירים אמרו היה מצויין :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניקי אבנרי, מבשרת ציון.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תליית תמונות ומעמד לממיר, הדבקה וחיזוק לארונות, רגל כורסא, שחרור דלתות תקועות וחיזוק ידיות משוחררות.
חוות דעת:
עבודה מצוינת, מדויקת ואסטטית. התלהבנו מהיצירתיות שלו ונהנינו מהנעימות של אבי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי ויסנשטרן, ירושלים.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
צביעת חדר אמבטיה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה בסדר גמור ועזר עם עוד דברים נוספים. הוא לקח את החלון השבור לזגג והיינו מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מארק קיי, ירושלים.
משוב: 11/09/2019
תיאור השירות:
תיקון דלתות ארונות, תליית מדפים והחלפת מנורות.
חוות דעת:
השירות היה נפלא, אבי היה טוב, עמד במזנים, מקצועי, נחמד והייתי נעזר בו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור דה ארי, ירושלים.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
תליית וילונות והרכבת כוורת במשרד.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, חמוד. הוא עשה את העבודה צ'יק צ'ק, היה בשקט, ניקה אחריו, בנאדם נעים. כשהוא התקין את הווילונות הוא ראה שזה יצא קצת עקום אז הוא עשה מחדש, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
אוריה שילוני, מבשרת ציון.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
פירוק חדר ארונות.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נעים, שירותי, מהיר, אמין ואדיב. הוא ביצע את המשימה במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 259 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק