מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.88
מחיר 9.70
איכות 9.86
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לב סודקוב, רחובות.
אשרור: 24/02/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז של מכונת כביסה מחברת BOSCH.
חוות דעת:
הכל היה בסדר, איציק בחור סבלני ואחראי, הגיע בזמן כמו שקבענו ועלות העבודה נקבעה מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל אייגרמן, נס ציונה.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! מקצועי ועמד בלוח זמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן לטרובליץ, רחובות.
אשרור: 13/01/2020
משוב: 14/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אריסטו.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! איציק בעל מקצוע אמין, ומקצועי מאד. עלות התיקון לא גבוהה ביחס לשירות רשמי. איציק השתדל ועשה הכל כדי למצוא זמן ולהגיע בהתראה קצרה לטפל בבעיה וכן להשיג את החלק השבור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איזי לוי, נס ציונה.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
איציק היה בסדר גמור, אחלה, הגיע בזמן, מקצועי מאוד, אדיב והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב י, יבנה.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת תנור של חברת בלרס ותיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, אדיב ונחמד. הוא הסביר לנו על כל מה שהוא בודק בתנור ומדוע לא צריך תיקון כלל אלא רק שינוי בשימוש התנור עצמו. כשקראנו לו להגיע אלינו זימנו אותו על מנת לתקן את התנור בלבד אך הוא הבין שיש לנו בעיה נוספת במייבש כביסה ולכן על הדרך הוא תיקן גם אותו. באמת היה אחלה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד מתתיהו, נס ציונה.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה במכונת כביסה של חברת ווירלפול.
חוות דעת:
שירות מצוין, היה זמין, הוא הגיע ותיקן לי את הבעיה ודי הציל אותי, אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רמי בר, רחובות.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא נתן שירות אדיב, נעים ומקצועי. הגיע בזמן והיה נחמד. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד ברזלי, רחובות.
משוב: 03/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
בעל מקצוע נחמד וטוב. הוא עשה הכל במהירות ויעילות. מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ראובן, יבנה.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום עליון בתנור אפייה של חברת בוש.
חוות דעת:
איציק היה בסדר גמור,הגיע בזמן, איש נחמד, מקצועי, עשה עבודה טובה ונשאר לבדוק שהכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד כהן, באר יעקב.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלת סחיטה במכונת כביסה של חברת AEG.
חוות דעת:
המכונה לא סחטה כשהתקשרתי אליו, הוא אמר מראש מה התשלום עבור הביקור, כשהוא הגיע הוא גם תיקן ובכל זאת גבה רק תשלום של ביקור. הוא נתן לי המלצות איך להמשיך להשתמש במכונת כביסה ואני ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1029 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק