מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.91
מחיר 9.73
איכות 9.84
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איציק לבון, נס ציונה.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
תיקון מייבש כביסה, אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דוד מועלם, רחובות.
משוב: 18/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
איציק עזר לי מאוד. הייתי צריך להחליף את הידית של של התנור, הוא אמר לי מראש שהוא לא מתעסק עם דברים כאלה, אבל עשה לי בירורים והשוואות במיוחד מאיפה להשיג את החלק שהייתי צריך וחזר אליי עם כל הפרטים. באמת עשר!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אולה לובציסקי, רחובות.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש של חברת בוש וייעוץ לגבי מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד הוגן, מקצועי, בא בזמן והגיע יחסית מהר. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי ליבני, רחובות.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת הכביסה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! אדם נחמד מאוד, מקצוען, אמין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר אלישע, נס ציונה.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
איתור ופתרון תקלה במכונת כביסה.
חוות דעת:
איציק היה מעולה מכל הבחינות. הוא הגיע מהר, היה סימפטי, יעיל ומקצועי. אין לי דבר רע להגיד עליו. הוא מאוד הגון ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן פויליץ, רחובות.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת דלת של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים קרויטורו, יבנה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן והיה מקצועי. אדיב ונחמד. התרשמתי שמדובר בבעל מקצוע ישר, אני יצאתי בתחושה ממש טובה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב י, יבנה.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת תנור של חברת בלרס ותיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, אדיב ונחמד. הוא הסביר לנו על כל מה שהוא בודק בתנור ומדוע לא צריך תיקון כלל אלא רק שינוי בשימוש התנור עצמו. כשקראנו לו להגיע אלינו זימנו אותו על מנת לתקן את התנור בלבד אך הוא הבין שיש לנו בעיה נוספת במייבש כביסה ולכן על הדרך הוא תיקן גם אותו. באמת היה אחלה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילי הולצמן, באר יעקב.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא פתר לנו את הבעיה והיה מאוד שירותי. עדכן אותנו לגבי ההגעה והיה מאוד מקצועי ונעים הליכות. הייתי בהחלט נעזרת בו שוב וממליצה עליו לכולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדר חבני, רחובות.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור מחברת BOSCH.
חוות דעת:
השירות היה אחלה, איציק בן אדם טוב והגיע לבצע את העבודה כבר למחרת.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 942 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק