מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.89
מחיר 9.66
איכות 9.86
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שרה קשיוב, בת ים.
אשרור: 30/12/2019
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :) השירות היה מעולה. שילמתי רק על ביקור מכיוון שהמכונה לא שוה תיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה אביר, חולון.
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה שכלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
איציק היה נחמד, עמד בזמנים והיינו מרוצים מהמחיר. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אתי שיינפלד, בת ים.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
תיקון במייבש כביסה שהפסיק לעבוד באמצע פעולה.
חוות דעת:
היה זמין, הסביר הכל בצורה סבלנית ומפורטת, השקיע רבות בניסיון למצוא את מקורה הבעיה. נשאר והמתין על מנת לראות שהיא אכן תוקנה והיה מאוד הוגן עם המחיר. למרות שהעבודה התארכה הרבה מעבר לצפוי לא ביקשת תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן שניידר, חולון.
משוב: 25/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מייבש אלקטרולוקס עם קונדנסור, כולל החלפת רצועה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טדי אלון, בת ים.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אירית יפו, חולון.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון בעיית סחיטה במכונת כביסה של חברת בוש.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא היה נחמד מאד, עזר ופתר את הבעיה ואפילו השאיר את מספר הטלפון שנוכל לפנות אליו שוב למקרה של בעיה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
נעמי פוקס, חולון.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה של מכונת כביסה תוצרת סמסונג.
חוות דעת:
איציק הוא איש שירות מדהים. סבלני ותותח בתחומו. ידע בדיוק מה מקור הבעיה ותיקן את המכונה למרות שכבר חשבתי, שאני אצטרך לקנות חדשה. כל הכבוד! יחס אישי ושירות מעולה וגם מבחינת עלויות היה שווה! ממליצה על אלי, מקסים, מתחשב והכי חשוב אמין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומרי עוז, חולון.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
פירוק מייבש כביסה ובדיקה.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי פרק את המייבש. המיסב נשבר וגרם לרצועה להיקרע. הוא אמר שלדעתו המייבש לא שווה תיקון והמליץ לא לתקן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
מרגריטה לוזקוביץ, חולון.
אשרור: 01/04/2019
משוב: 25/11/2018
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור בקו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע מהר ותיקן ביעילות תנור שלא עבד ארבע שנים. מקצוען ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ברק, בת ים.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה של חברת ווירפול.
חוות דעת:
בחור מדהים מהרגע הראשון, מהשיחת טלפון הראשונה עד שהלך היה בחור מקסים, מחיר הוגן, באמת 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1011 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק