מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.91
מחיר 9.79
איכות 9.83
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דוד א. מודיעין.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
אחלה שירות! אחלה בנאדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאת לב, מודיעין.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא הודיע לי שהמכונה התקלקלה, אבל הוא הגיע בזמן, היה נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרדכי בר, מודיעין.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת אי תפקוד של מכונת כביסה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית מ. מודיעין.
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה של חברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא בדק את המכונה, אמר שלא שווה לתקן והמליץ לקנות מכונה חדשה. הוא היה אחלה ושלח אחרי הביקור המלצות למכונות כביסה מומלצות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז טטרו, מודיעין.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של סמסונג, כלל תיקון מנוע.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע ממש מהר ואבחן את הבעיה במהירות. לקח את החלק לתיקון וחזר באותו יום. גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה רז, מודיעין.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון במכונת כביסה.
חוות דעת:
הייתה לי בעיה במכונה שלפעמים היא הפסיקה לעבוד, כשהתקשרתי אליו הוא אמר שזה נשמע לו משהו שאני יכול לפתור בעצמי וחבל שהוא יגיע, המליץ לי לנקות מקומות מסוימים שלא ידעתי עליהם ואמר באיזה תוכניות כדאי להשתמש ומתי, בינתיים עשיתי מה שהמליץ וזה עובד טוב!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דליה נוי, מודיעין.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה חברת בלומברג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. מה שהוא סיכם איתי זה מה שהיה. הוא בדק את המכונה אבל לא מצא תקלה והוא עשה את הבדיקה כמו שצריך ואמר שאם תהיה תקלה הוא יהיה זמין ויגיע שוב.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוכבד שריידר, חשמונאים.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
הוצאת גוף זר תקוע ממכונת כביסה.
חוות דעת:
איציק היה מקסים, הגיע אלי תוך פחות משעה, איתר את הבעיה ופתר אותה. קצת היססתי לפנות למישהו שאני לא מכירה, קראתי המלצות וראיתי המלצה גם של מישהו שאני מכירה וזה נתן לי קצת ביטחון לראות שאלו באמת אנשים שכותבים את חוות הדעת. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
צבי קפלן, מודיעין.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אתי בן זקן, מודיעין.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
איציק היה גדול! ממש כל הכבוד לו, הוא אדם מקסים וסימפטי, עבד נקי ויפה. תודה לאל שיש עוד בעלי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 917 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק