מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.93
מחיר 9.78
איכות 9.93
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עופר בראנק, מודיעין.
משוב: 23/07/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז מכונת כביסה חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה אחלה לגמרי, אחלה בחור וטכנאי טוב. עשה עבודה מהירה ועמד בזמנים במדויק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי א. מודיעין.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
בדיקה בנוגע למכונת כביסה מחברת Siemens.
חוות דעת:
נתן שירות מצוין. הגיע בזמן שהוא אמר, עשה בדיקה והגדיר מראש מה יכול להיות התרחישים. בסופו של דבר עשה מה שהוא יכול ולקח מחיר הגון. השקיע מאמץ רב. שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת שובלי, מודיעין.
משוב: 19/07/2020
תיאור השירות:
תיקון מד גובה מים במכונת כביסה של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
איציק היה מעולה! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, הלך וחזר עד שהתקלה טופלה. לא ראיתי הרבה בעלי מקצוע עם אכפתיות כזו וגם התקשר אחר כך לברר אם הכל עובד בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי רב-און, מודיעין.
משוב: 25/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת Constructa.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן, עשה את העבודה, אומנם לא מצא את הבעיה כי היא נפתרה לפני אבל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית פ. מודיעין.
משוב: 10/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאד מרוצה. מכונת הכביסה לא סחטה עקב בגד שנכנס לצינור יציאת מים של המכונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנה ד. מודיעין.
משוב: 13/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת סימנס שהרעישה בזמן סחיטה.
חוות דעת:
איציק הגיע בתוך כמה שעות, איתר את הבעיה ופתר אותה. אך הוא לא הסתפק בכך ועזר לי לפתור גם בעיה שהיתה במייבש הכביסה, התעמק, חשב, אלתר והצליח למצוא פתרון יצירתי לבעיה שהציקה לנו במשך המון זמן ושבעלי מקצוע אחרים פשוט הסתפקו בלהגיד שאין חלק אז אין פתרון. כל זאת במקצועיות ועם חיוך על הפנים. שירות מקצועי, נעים ואדיב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציון יעקב, מודיעין.
משוב: 12/04/2020
תיאור השירות:
שיפוץ כרטיס אלקטרוני במכונת כביסה של חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה עשר! ממש מצוין, אמין, מדהים ומקצועי. כל הסופרלטיבים האפשריים, הוא לא סתם מקום ראשון. עשר מעשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני צ. מכבים-רעות.
אשרור: 16/03/2020
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
תיקון פתח במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה פנטסטי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי שוחט, מודיעין.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 25/12/2019
תיאור השירות:
החלפת גומי במכונת כביסה.
חוות דעת:
שירות אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור טולדו, מודיעין.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה מחברת קונסטרוקטה.
חוות דעת:
הוא היה נורא מקסים שירותי ואדיב, אמר שייקח לו זמן להגיע, ויודיע לי מתי הוא בדרך, בדק את המכונה יפה ומקצועי, הסביר לי מה לעשות מעבר לזה ופתר את הבעיה, היה נעים הליכות ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1109 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק