מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.91
מחיר 9.73
איכות 9.84
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מיכל שפירא, כפר האורנים.
משוב: 02/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תנור.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיטל אדרי, כפר האורנים.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום תחתון של תנור מחברת סאוטר.
חוות דעת:
השירות והיחס היו מצוינים. הרגשתי שהגיע אותו הבן אדם כמו ההמלצות שקיבל באתר. הוא הגיע אחרי חצי שעה שהתקשרתי ואיתר את התקלה מהר. הוא נסע באותו היום להביא חלקים, חזר ותיקן במהירות. התחושה הייתה שהוא מבין שאנחנו בחג ואני תקועה בלי תנור וגז ועשה את המקסימום כדי לתקן את התקלה כמה שיותר מהר. ממש הרגשתי שהיה אקסטרה מאמץ מצידו, הוא הסביר הרבה דברים שלא ידעתי ונתן טיפים איך לנקות את הראשים של הגז. הוא עשה מעבר והרגשתי שחשוב לו תת לי את השירות הכי טוב שהוא יכול ובמחיר הוגן. אני ממש מרוצה ואם תהיה לי שוב תקלה אני אקרא רק לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון גולדשטיין, מודיעין.
משוב: 17/01/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת תנור שננעלה.
חוות דעת:
איציק שמע טלפונית על הבעיה והבטיח לחזור אלי למחרת לאחר שיתייעץ עם עמיתים. למחרת חזר אלי והודיע שיגיע, לאחר שהודיע לי מראש על כל התנאים. כשהגיע הוא גם הצליח לפתוח את דלת התנור למרות סיבוך שהיה בעניין וגם סידר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי באום, מודיעין.
משוב: 08/01/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור חברת רוזייר.
חוות דעת:
היה מאה אחוז. הוא היה נחמד ומקצועי. הגיע בזמן, עשה את העבודה והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישי הלטובסקי, נוף איילון.
משוב: 03/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של תנור מחברת SAUTER.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא הגיע בזמן, נתן שירות טוב והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב אליחי, מודיעין.
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור חשמל של חברת קינג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל בר, מודיעין.
משוב: 27/11/2018
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט בתנור אפיה.
חוות דעת:
איציק פשוט מעולה! אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נידם אבי, מודיעין.
משוב: 19/11/2018
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור של חברת בוש.
חוות דעת:
הוא מעולה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דפנה בר, מודיעין.
משוב: 15/11/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה מצויין, אדיב וסבלני! ביצע את העבודה בצורה טובה ומקצועית ואני אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסים מור, מודיעין.
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה של חברת פילס.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא מצוין, אדיב, חביב ומקצועי. אנחנו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 942 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק