מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.92
מחיר 9.73
איכות 9.84
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלי ביטן, ראשון לציון.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
סידור לחצן במייבש כביסה של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ונחמד, השירות שלו מעולה והוא דייק בזמנים, זריז, אמין והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור ראשון לציון

רונן בראמי, ראשון לציון.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
שחרור נעילת demo בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
בהמשך להמלצות באתר מידרג פניתי טלפונית לאיציק שינסה לפתור לי את התקלה. איציק הדהים אותי ברמת השירות והרצון לעזור, הוא ביקש שאצלם לו את התנור תוך כדי שהוא מנסה לשחזר על אילו כפתורים צריך ללחוץ בכדי לשחרר את הנעילה. במקביל התייעץ עם טכנאים נוספים והיה עימי על הקו תוך כדי שהוא מסביר לי מה לעשות ובסוף הנעילה שוחררה. איציק לא היה מוכן לקבל תשלום עבור מאמציו לעזור, הלוואי ונזכה לעוד רבים כמו איציק במחוזותינו, שנותנים תקווה שיש עוד אנשים טובים ומקצוענים באמצע הדרך. יישר כוח גדול!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד קמרי, ראשון לציון.
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
בדיקה של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה ואמא שלי הייתה ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטניסלב אומנסקי, ראשון לציון.
אשרור: 16/11/2018
משוב: 13/08/2018
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון נורדיה, ראשון לציון.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה של חברת טסלה.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מדהים! הייתי מרוצה מאוד מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל חמו, ראשון לציון.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 08/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי ונחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
קריסטינה אורצקי, ראשון לציון.
משוב: 21/08/2018
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה וזיהוי בעיה בכרטיס האלקטרוני
חוות דעת:
הוא היה מצוין. עומד בזמנים והגון מאוד.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה קירקל, ראשון לציון.
משוב: 20/08/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במכונת כביסה מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר כהן, ראשון לציון.
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של מכונת כביסה חברת LG, מכסה פילטר לא תקין וגורם לנזילה מתחת למכונה
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הטכנאי הגיע חצי שעה לפני הזמן. איתר את הבעיה במהירות, מרח חומר מיוחד לאיטום, וחידש את הגומי של מכסה הפילטר. נתן לי טיפים לתחזוקה שוטפת, והכי מפתיע - לקח מחיר ביקור בלבד, כאילו לא חישב את העבודה שעשה. אחלה בן אדם , ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לוין ודים, ראשון לציון.
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה.
חוות דעת:
הוא נאלץ להגיע פעמיים כי זה היה תקלה מאוד מסובכת. בסוף הוא אמר שכדי לתקן העלות תהיה כמו לקנות תנור חדש אז הוא נתן לנו פתרון זמני כך שכרגע זה עובד יפה. הוא בחור ממש מצוין, הוא הוגן והגיע כמה פעמים, לקח את החלקים למעבדה עד שהגיע לשורש הבעיה. אם תהיה לי תקלה במוצר חשמלי אזמין אותו שוב בוודאי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 933 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור ראשון לציון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק