מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.95
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.95
מחיר 9.81
איכות 9.95
דירוג כללי 9.95
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
זהר גריידי, ראשון לציון.
אשרור: 17/07/2020
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה במכונת כביסה שכלל פירוק תוף.
חוות דעת:
איציק מהמם! מאוד נעים, נחמד, עבד מהר ולא גבה מחיר גבוה. ממליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל כהן, ראשון לציון.
משוב: 12/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה בתנור מחברת סאוטר שננעל.
חוות דעת:
איציק עזר לנו בטלפון והדריך אותנו איך לשחרר את המערכת, התקלה נפתרה והוא היה ממש בסדר גמור.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתר מנחמי, ראשון לציון.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה של חברת באוקנכט.
חוות דעת:
איציק היה מעולה! מאוד נחמד, הגיע מעכשיו לעכשיו, הסביר, בדק ודאג להכל, אמר שאם יהיה עוד משהו לדבר איתו פשוט מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד מלמד, ראשון לציון.
משוב: 29/10/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בתנור אפייה של חברת קינג.
חוות דעת:
איציק היה בסדר גמור, דאג לעדכן אותי כל הזמן איפה הדברים עומדים, שירות טוב, עמד בזמנים, מקצועי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דותן נחום, ראשון לציון.
משוב: 28/10/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בתנור של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה ממש עשר. הוא היה מאוד נחמד, מקצועי והוא ממש התאמץ לתקן את התנור באותו רגע. פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ביטן, ראשון לציון.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
סידור לחצן במייבש כביסה של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ונחמד, השירות שלו מעולה והוא דייק בזמנים, זריז, אמין והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונן בראמי, ראשון לציון.
משוב: 18/04/2019
תיאור השירות:
שחרור נעילת demo בתנור של חברת סאוטר.
חוות דעת:
בהמשך להמלצות באתר מידרג פניתי טלפונית לאיציק שינסה לפתור לי את התקלה. איציק הדהים אותי ברמת השירות והרצון לעזור, הוא ביקש שאצלם לו את התנור תוך כדי שהוא מנסה לשחזר על אילו כפתורים צריך ללחוץ בכדי לשחרר את הנעילה. במקביל התייעץ עם טכנאים נוספים והיה עימי על הקו תוך כדי שהוא מסביר לי מה לעשות ובסוף הנעילה שוחררה. איציק לא היה מוכן לקבל תשלום עבור מאמציו לעזור, הלוואי ונזכה לעוד רבים כמו איציק במחוזותינו, שנותנים תקווה שיש עוד אנשים טובים ומקצוענים באמצע הדרך. יישר כוח גדול!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד קמרי, ראשון לציון.
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
בדיקה של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה ואמא שלי הייתה ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטניסלב אומנסקי, ראשון לציון.
אשרור: 16/11/2018
משוב: 13/08/2018
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון נורדיה, ראשון לציון.
אשרור: 26/10/2018
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה במכונת כביסה של חברת טסלה.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מדהים! הייתי מרוצה מאוד מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1116 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק