מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
8.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.12
זמנים 9.37
מחיר 8.64
איכות 9.29
דירוג כללי 8.96
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נילי לבנה, קרית אונו.
אשרור: 10/10/2018
משוב: 07/08/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי נורה שהתחממה יתר על המידה בתוך מקרר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ואדיב הסביר לי טלפונית מה לעשות ואכן זה פתר את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ערן שביט, קרית אונו.
אשרור: 02/10/2018
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של דליפת מים מהמקפיא של המקרר. עשה את העבודה בצורה טובה ביותר, הגיע בזמן שנקב מראש והתשלום היה הוגן ביותר.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולנטין זטלני, קרית אונו.
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
תיקון של נזילה במקרר.
חוות דעת:
הטיפול עשה רושם טוב אך המקרר המשיך לנזול חזר אליי במהלך הזמן לטיפול נוסף. הוא היה אדיב ונעים.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עדי עובדיה, קרית אונו.
משוב: 08/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מקצועי, אדיב, הגיע בזמן. הכל אחלה! היה מהמם והתקלה תוקנה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
זליג ויינר, גני תקווה.
משוב: 08/05/2018
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט וגוף חימום במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
היה מצוין בהכל! היחס היה טוב, גם הזמינות הייתה טובה. הגיע מהר ובזמן. תיקן את הכל כמו שצריך. ממש בסדר, היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי מונטג, רעננה.
אשרור: 12/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
אבנר היה מעולה! מבחינת יחס. שירות זמנים הכל היה באמת 10. הוא הסביר הכל והראה לי הכל, אני ממש מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה דויטש, רמת גן.
משוב: 06/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר בעל 4 דלתות של חברת סמסונג כולל החלפת כרטיס.
חוות דעת:
היה מעולה! ביצע בירור יסודי למציאת התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענת כספי, רמת השרון.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר סמסונג.
חוות דעת:
הגיע בבוקר כפי שהבטיח, אבחן התקלה ונסע לראשל"צ לקנות את החלק הנדר. חזר, החליף והמקרר עובד. כל הכבוד. סה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אהוד לוי, הוד השרון.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
איפיון תקלה במקרר היין והצעה לתיקון.
חוות דעת:
היה בסדר! מדובר על מקרר יין בן שנתיים שהפסיק לקרר. הוא בדק את המקרר והגיע למסקנה שהמנוע נשרף ויש צורך להחליפו.עלות ההחלפה להערכתו היא מעל 1500 ש"ח. הגענו למסקנה שאין טעם לבצע השקעה גבוהה כזאת לתיקון. שילמתי לו על הביקור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מאיר גולדברג, רמת השרון.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת סמסונג ותיקון לוח התצוגה במקרר.
חוות דעת:
הוא אחלה בן אדם. אני חייב להודות שהוא הלך בדרך הנכונה ושלל את מה שכנראה לא נכון והלך לפי ההיגיון. הוא היה באמת יסודי ובדק הכל. נסע, תיקן והחליף את מה שצריך, תמיד התקשר והודיע מתי הוא מגיע. הסכום נראה לי סביר לעבודה והוא היה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 105 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק