מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.03
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.33
זמנים 9.40
מחיר 8.87
איכות 9.34
דירוג כללי 9.03
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אודי בר צבי, כפר סבא.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
אבחנת תקלה במקרר.
חוות דעת:
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל לוין, רעננה.
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
תיקן מקרר של חברת LG שכלל החלפת מפוח.
חוות דעת:
בעל מקצוע מצוין, אמין, לקח זמן לתקן אבל הוא יסודי ומקצועי מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רונית ב. הוד השרון.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון דמפר במקרר חברת שארפ.
חוות דעת:
היה עשר, ממש מאה אחוז! הגיע במהירות ותיקן את המקרר. היה מאד מסביר פנים, עבד בנועם וגבה מחיר לחלוטין הגיוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני פדרבוש, כפר סבא.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר מסוג KUPPER.
חוות דעת:
עם זאת, חודש אחרי המצב חזר לקדמותו.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
דורון רוסו, הוד השרון.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא טוב, היה בסדר גמור! הוא יעיל ולא התמרח עם הזמנים, המחיר היה בסדר גמור ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד לוי, הוד השרון.
אשרור: 04/12/2019
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
איפיון תקלה במקרר היין והצעה לתיקון.
חוות דעת:
היה בסדר! מדובר על מקרר יין בן שנתיים שהפסיק לקרר. הוא בדק את המקרר והגיע למסקנה שהמנוע נשרף ויש צורך להחליפו.עלות ההחלפה להערכתו היא מעל 1500 ש"ח. הגענו למסקנה שאין טעם לבצע השקעה גבוהה כזאת לתיקון. שילמתי לו על הביקור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
פאולינה פרידמן, כפר סבא.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר מסוג lg.
חוות דעת:
אבנר היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רועי מונטג, רעננה.
אשרור: 12/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
אבנר היה מעולה! מבחינת יחס. שירות זמנים הכל היה באמת 10. הוא הסביר הכל והראה לי הכל, אני ממש מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון הראל, רעננה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במקרר.
חוות דעת:
אבנר היה בסדר גמור. הוא תיקן את המאוורר במקרר, לדעתי המחיר היה קצת יקר אבל הוא היה נחמד והכל עובד כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ירון הראל, רעננה.
אשרור: 28/12/2018
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
החלפת טיימר במקרר.
חוות דעת:
לא עקבי בכלל. הוא איחר למתי שקבענו בשעתיים וכשהגיע התחיל לתקן ואז ראה שחסר לו חלק. הוא אמר שהוא יחזור עם החלק ויסיים את העבודה אך לא עשה זאת והוא פשוט נעלם. אני חזרתי אליו וניסיתי לתפוס אותו אך לא ענה וגם לא חזר אליי. לא הייתי ממליץ עליו.
איכות
7
מחיר
5
זמנים
5
יחס
8
6
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 152 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק