מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבנר
ציון כללי:
9.01
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.29
זמנים 9.43
מחיר 8.67
איכות 9.30
דירוג כללי 9.01
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
פאולינה פרידמן, כפר סבא.
משוב: 16/10/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר מסוג lg.
חוות דעת:
אבנר היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
דורון רוסו, הוד השרון.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא טוב, היה בסדר גמור! הוא יעיל ולא התמרח עם הזמנים, המחיר היה בסדר גמור ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי מונטג, רעננה.
אשרור: 12/09/2019
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
אבנר היה מעולה! מבחינת יחס. שירות זמנים הכל היה באמת 10. הוא הסביר הכל והראה לי הכל, אני ממש מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהוד לוי, הוד השרון.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
איפיון תקלה במקרר היין והצעה לתיקון.
חוות דעת:
היה בסדר! מדובר על מקרר יין בן שנתיים שהפסיק לקרר. הוא בדק את המקרר והגיע למסקנה שהמנוע נשרף ויש צורך להחליפו.עלות ההחלפה להערכתו היא מעל 1500 ש"ח. הגענו למסקנה שאין טעם לבצע השקעה גבוהה כזאת לתיקון. שילמתי לו על הביקור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ירון הראל, רעננה.
משוב: 10/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במקרר.
חוות דעת:
אבנר היה בסדר גמור. הוא תיקן את המאוורר במקרר, לדעתי המחיר היה קצת יקר אבל הוא היה נחמד והכל עובד כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
7
יחס
8
8
כללי
גירסאות
ירון הראל, רעננה.
אשרור: 28/12/2018
משוב: 29/10/2018
תיאור השירות:
החלפת טיימר במקרר.
חוות דעת:
לא עקבי בכלל. הוא איחר למתי שקבענו בשעתיים וכשהגיע התחיל לתקן ואז ראה שחסר לו חלק. הוא אמר שהוא יחזור עם החלק ויסיים את העבודה אך לא עשה זאת והוא פשוט נעלם. אני חזרתי אליו וניסיתי לתפוס אותו אך לא ענה וגם לא חזר אליי. לא הייתי ממליץ עליו.
איכות
7
מחיר
5
זמנים
5
יחס
8
6
כללי
גירסאות
בועז יודלביץ, הוד השרון.
אשרור: 25/11/2018
משוב: 25/09/2018
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הבעיה יחסית פשוטה ותוקנה מהר אבל לדעתי המחיר, יחסית לחלקים ולזמן התיקון היה מאוד יקר.
איכות
9
מחיר
6
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אלעד חזן, רעננה.
משוב: 08/10/2018
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במקרר של חברת בלומברג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור בסך הכל. בסופו של דבר הוא אמר שהמקרר תקין ואין צורך לבצע תיקון.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אסף מוסקוביץ, הוד השרון.
משוב: 07/10/2018
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. מאוד נחמד ונעים.
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר סגל, רעננה.
משוב: 23/09/2018
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
מעולה, עמד בזמנים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 120 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק