מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אסי
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.79
מחיר 9.35
איכות 9.59
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 82 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יעקב שם טוב, רמת גן.
משוב: 04/08/2017
תיאור השירות:
תיקון של מערכת אינטרקום.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, עשה עבודה טובה והיה אדיב. המחיר היה יקר לטעמי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
ברק מ. רחובות.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום כולל החלפת שפופרת.
חוות דעת:
הגיע בזמן והיה בסדר, בדק את המערכת גם אצלי וגם את של הבניין. המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רפי יאיר, אשדוד.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון אינטרקום בדלת כניסה לבניין.
חוות דעת:
הוא היה נחמד! אחרי שהגיע לתקן בפעם הראשונה ראינו שזה לא תוקן עד הסוף והדלת לא נפתחה בקלות, רציתי שהוא יגיע עוד פעם לתקן אבל אמר שהוא לא יכול לתקן יותר ממה שעשה והחזיר לי חלק מהתשלום.
איכות
7
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גירסאות
דן לוינזון, מודיעין.
אשרור: 07/01/2019
משוב: 08/11/2018
תיאור השירות:
החלפת נקודת אינטרקום בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והיה הוגן במחיר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
כליזה פלד, יבנה.
משוב: 27/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של אינטרקום בבית.
חוות דעת:
מדובר בבית פרטי והאינטרקום לא עבד. אסי בסבלנות רבה גרם לו בשלב הראשון לצלצל. נותרה בעיה נוספת של פתיחת הדלת. לשם כך היה צריך להחליף את היחידה הפנימית. אסי המליץ להשאיר את המצב כפי שהוא, בשל מחירה הגבוה של היחידה. המלצתו התקבלה. אסי מקצוען, נעים הליכות, והוגן מבחינת המחיר. מאד ממליצה להעזר בשרותיו
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי בן אליהו, ראשון לציון.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 25/03/2018
תיאור השירות:
התקנה של שפורפרת אינטרקום בבניין, כולל תיקון בחדר המדרגות.
חוות דעת:
נחמד ומקצועי. פתר את הבעיה למרות שהיתה מסובכת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל שפיגל, תל אביב.
אשרור: 28/11/2017
משוב: 21/04/2017
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה. הוא היה אדיב, נחמד והמחיר היה בסדר גמור. אין לי ספק שאמליץ עליו גם לאחרים ובמידה ואצטרך אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן גיל, גדרה.
משוב: 19/11/2017
תיאור השירות:
תיקון של בעיית שמיעה באינטרקום
חוות דעת:
היה שירות טוב, הוא בא ואבחן את התקלה ועשה את התיקון במהירות. הייתי מרוצה בגדול. המחיר היה מעט יקר לטעמי ביחס לעבודה שנעשתה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
אריה אלון, ראשון לציון.
משוב: 10/08/2017
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום שלא עבד.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן, נחמד, אדיב, עושה רושם של אחד שלא עובד עלייך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יבגני פארבירוביץ, ראשון לציון.
משוב: 17/07/2017
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום.
חוות דעת:
הוא היה עשר, הכל היה בסדר. הגיע בזמן ותיקן כל מה שהיה צריך. גם המחיר היה סביר. ממש התרשמתי מהמקצועיות שלו, הוא בחור טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 82 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק