מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
אסי
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.79
מחיר 9.35
איכות 9.59
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 82 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נמרוד קציר, מזכרת בתיה.
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
תיקון אזעקה ביתית.
חוות דעת:
היה מצויין. הגיע בזמן, אמר מחיר לפני ההגעה ועמד בו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ענת שריג, באר שבע.
אשרור: 24/04/2018
משוב: 18/10/2017
תיאור השירות:
החלפת סוללות בגלאי נפח של אזעקה במשרד.
חוות דעת:
הוא הגיע, עשה את העבודה והיה בסדר, אך בהתחלה אמר שהוא גובה 250 ש"ח על הביקור. לאחר מכן היה צריך להחליף בטריות ושילמנו לו על הבטריות. כשסיים לתקן אמר שהוא רוצה עוד מאה שקל כי הוא התעכב אצלנו יותר ממה שחשב. שילמנו לו את מה שדרש, אך ממש התאכזבתי מההתנהלות הלא הוגנת שלו.
איכות
10
מחיר
2
זמנים
10
יחס
5
5
כללי
גירסאות
גרשון דניאל, רחובות.
אשרור: 08/02/2018
משוב: 08/06/2017
תיאור השירות:
תיקון תקלה באזעקה בעסק.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא בחור נחמד מאוד, הגיע אליי ופתר את הבעיה ולא רצה לקחת כסף. היתי ממליץ עליו לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור אביב, נגבה.
משוב: 28/11/2017
תיאור השירות:
תיקון אזעקה.
חוות דעת:
הוא היה אדיב ומקצועי מאוד. הגיע בזמן ופתר את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר פרי, ניצן.
משוב: 06/08/2017
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה ביתית והחלפת keyboard.
חוות דעת:
הוא עשה את כל המאמצים והגיע אליי באותו יום. היה מדהים מדהים מדהים! נתן שירות, הסביר, לקח מחיר הוגן, היה ממש ממש פייר, החליף מה שצריך והלך רק אחרי שבדק כמה פעמים. אין עליו! אם אני צריכה עוד פעם זה רק אליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ישראלי, ראשון לציון.
משוב: 06/06/2017
תיאור השירות:
עידכון מערכת אזעקה והחלפת מצבר.
חוות דעת:
שירות מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרב ג. עשרת.
אשרור: 31/01/2017
משוב: 25/07/2016
תיאור השירות:
תיקון אזעקה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה ממנו! היה אדיב, עזר לנו מאוד, לא היה יקר ופתר לנו את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שני אלון, הרצליה.
משוב: 13/09/2016
תיאור השירות:
תיקון חיישני אזעקה.
חוות דעת:
הוא היה סה"כ בסדר, חוץ מזה שהוא לקח גם עלות ביקור וגם עלות תיקון. לי זה נשמע קצת מוזר.. מלבד זה אני בסה"כ ממליצה עליו, הוא היה מקצועי. האזעקה עובדת :).
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רוני ל. מודיעין.
משוב: 23/08/2016
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה.
חוות דעת:
היה סבבה!
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מיכל בנאי, קדרון.
אשרור: 09/03/2016
משוב: 08/09/2015
תיאור השירות:
החלפת גלאי עשן מבית פימא.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! הבחור מקצועי מאוד, אדיב, דייקן, שירותי ועשה עבודה מעולה. בנוסף המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 82 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק