מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
שרון
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.79
זמנים 9.84
מחיר 9.50
איכות 9.80
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דניאל מארבי, ראשון לציון.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
פירמוט וניקוי נוזלים ממקלדת ומשטח עכבר למחשב נייד DELL.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מהרגע של להגיד לי מה זה ועד לרגע של פתרון הבעיה. במשך 3 ימים היינו בקשר טלפוני די רציף כדי לעדכן אותי מה המצב ולקבל אישור על כל דבר שהוא צריך תוספת כזו או אחרת. בהתחלה הוא חשב שזה משהו אחד ובסוף הוא מצא שזה משהו אחר וזה מאוד הוזיל את העלויות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שרה עדרי, ראשון לציון.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
החלפת דיסק קשיח במחשב נייד אסוס.
חוות דעת:
שרון היה מעולה, עשה עבודה טובה בזמן טוב, אני ממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר משעלי, ראשון לציון.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד לנובו שכלל החלפת סוללה ומשחה טרמית.
חוות דעת:
הוא טכנאי מעולה! היה מצוין, יעיל, מהיר ואמין. הוא עשה עבודה מהירה ונתן אחלה שירות. הלוואי שיהיו עוד בעלי מקצוע כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא ברזני, ראשון לציון.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על קצר בסוללה של מחשב נייד.
חוות דעת:
היה מצוין. דיברנו בפלאפון והסברתי לו את הבעיה. הוא עשה איתי מספר בדיקות שהוא ביקש שאעשה והצליח להבין שהסוללה מקצרת את המחשב. הוא הסביר לי מה לעשות כדי לסדר את הבעיה. הוא היה ממש מעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דביר מזרחי, ראשון לציון.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
טיפול בתקלת אינטרנט במחשב נייד של חברת ASUS.
חוות דעת:
לא הצלחתי לגלוש במחשב הנייד מהעבודה, הייתי בטוח שזאת תהיה עבודה מורכבת שתדרוש החלפת רכיבים. הוא הרגיע אותי ודאג להסביר לי על בעיה שהייתה הרבה יותר פשוטה. הוא מקצועי, נחמד, ענה על כל השאלות, ממש איש הגון. בסוף הוא גם לא גבה ממני תשלום על התיקון. איש מקצוע ברמה גבוהה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל שרעבי, ראשון לציון.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במחשב נייד של חברת HP.
חוות דעת:
אני שבע רצון מהשירות. הוא הסביר לי הכל על התיקון והיה שקוף עם המחיר. הוא מאוד הוגן ועמד בזמנים. הכל היה מעל ומעבר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אריאל ש. ראשון לציון.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון מחשב נייד של חברת דל.
חוות דעת:
היה מדהים! הוא עשה עבודה נהדרת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם דונל, ראשון לציון.
משוב: 17/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במחשב נייד של חברת Toshiba.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא היה נחמד ועשה את העבודה מהר. המחשב עובד כמו שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי זינגר, ראשון לציון.
משוב: 30/01/2019
תיאור השירות:
שידרוג לפטופ של חברת TOSHIBA כולל החלפת מקלדת והארד דיסק.
חוות דעת:
אין מילה רעה להגיד עליו! הוא מקצועי, הגון ופשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל אליעזר, ראשון לציון.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
החלפת כבל במחשב נייד מחברת YOGA.
חוות דעת:
הוא מעולה בכל קנה מידה! הוא סבלני ולא קופץ מיד למכור פתרון. הוא ניסה כמה פעמים. בסוף זה רק היה החלפה של כבל והוא אפילו לא לקח כסף על העבודה, אלא רק על הכבל. הוא שירותי בצורה יוצאת מן הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1899 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מחשבים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מחשבים ולפטופים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק