מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמעון
ציון כללי:
9.30
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.37
זמנים 8.87
מחיר 9.43
איכות 9.31
דירוג כללי 9.30
התפלגות

מחושב על 54 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
זוהר ד. תל אביב.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 01/09/2017
תיאור השירות:
הובלת מקרר ו-2 מכונות כביסה מירושלים לתל אביב.
חוות דעת:
שירות טוב! מבחינת יחס אישי היה עשר. קבעתי איתו מהיום למחר ואמר לי מראש שהוא לא יודע בדיוק את הזמנים. הגיע פחות או יותר מתי שהוא אמר. שמירה די טובה על הציוד, היה רק משהו קטן שנשבר אבל לא כל כך באשמתו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי דורשקו, תל אביב.
משוב: 28/09/2017
תיאור השירות:
הובלה של מייבש ומכונת כביסה מירושלים לתל אביב.
חוות דעת:
הוא ממש אחלה, בן אדם עם תקשורת, עבד מהר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי רותם, חיפה.
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
הובלת חדר פרטי בתוך ירושלים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא עזר בכל מה שצריך ועשה דברים מעבר. בנוסף הוא הגיע שוב כשהיה צריך. יש לנו חוויה מאד חיובית איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניסן לייבלין, ירושלים.
משוב: 31/10/2018
תיאור השירות:
הובלה של מקרר בתוך ירושלים.
חוות דעת:
ציון 10! השירות מצוין, אני מרוצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי אברהם, ירושלים.
משוב: 09/10/2018
תיאור השירות:
הובלת דירת חדר.
חוות דעת:
היה אחלה. בחור משכמו ומעלה. גם שירות טוב וגם מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל לוי, ירושלים.
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
הובלה של פינת אוכל, שכללה שירותי אריזה מירושלים למעלה אדומים.
חוות דעת:
היה מצוין! הכל היה בסדר גמור, בא עשה עבודה טובה ונקיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שקד צליל, ירושלים.
משוב: 04/10/2018
תיאור השירות:
הובלת מקרר מצור הדסה לירושלים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד בעניין לעזור לנו, נתן לנו מחיר טוב. הסברנו שממש חשוב שזה יהיה מהיום להיום והוא עשה מלא מאמצים. אמר שיגיע בסביבות 2-3 בצהרים, בסוף הגיע יותר מאוחר אבל הוא ממש התנצל. נסע להביא את זה והוריד במקום אחר. לא נפגשנו איתו אבל היה איתנו בקשר כל היום ועדכן אותנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ופא אבן ברי, ירושלים.
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
הובלה של מיטה ומזרן בתוך ירושלים.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב! האנשים שלו עשו עבודה יפה במחיר הוגן. הם איחרו קצת אבל הודיעו מראש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
לי זלינגר, ירושלים.
משוב: 04/09/2018
תיאור השירות:
הובלה של מיטה חשמלית, שולחן, ארונית ושידה מירושלים לחולון.
חוות דעת:
הוא עשה רושם סבבה בהתחלה, אבל ביום ההובלה הוא עשה בעיות. הוא התלונן המון על כך שהמיטה כבדה, וזאת לאחר שאמרתי לו את זה מראש. לקח לו המון המון זמן לעשות את ההובלה הוא הגיע אלי רק מאוחר בלילה, ובנוסף הוא העלה את המחיר ממה שקבענו מראש.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
אביגיל ויגודה, ירושלים.
משוב: 21/08/2018
תיאור השירות:
הובלת תנור ומדיח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, שירותי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 54 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק