היה ממש בסדר גמור. טיפל בכל מה שצריך ובא בזמן. הכל היה בסדר גמור. המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
מיה בר, רמת גן.
אשרור: 31/10/2021
משוב: 28/06/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת אמקור הכולל תיקון דלת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי-אל בלוך, רמת גן.
משוב: 07/03/2021
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, באמת מצוין. הוא הגיע ביום שישי בבוקר אפילו שיש בעיות חניה, היה מקצועי וענייני, לא הייתה בסופו של דבר תקלה במקרר והוא היה הוגן ולא ניסה לרמות אותי. הוא אפילו התקשר יומיים לאחר מכן לראות שהוא עדיין עוד. היה אחלה ואני מאוד ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
חולייטה ליבזמן מירום, גבעתיים.
אשרור: 07/02/2021
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
הוא היה נראה מאוד מקצועי, הגיע בזמן והיה מקסים. לאחר בדיקה מעמיקה הוא הבין שמנוע המקרר שרוף והמליץ לי לקנות חדש בטענה שלא משתלם לי להחליף מנוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר-קרול אלוף, רמת גן.
משוב: 15/01/2021
תיאור השירות:
תיקון מקרר שכלל החלפת צינור.
חוות דעת:
הוא עבד קשה, סחב, פירק, זיהה את התקלה נכון, החליף את כל צנרת הנחושת. הוא עשה עבודה קשה ויפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל יצחקי, גבעתיים.
משוב: 02/12/2020
תיאור השירות:
תיקון מקררשל חברת LG שכלל פתיחת סתימה בצנרת והפשרת הקרח.
חוות דעת:
הוא היה מדהים. הוא הציל אותי! הוא היה סופר שירותי. הייתי בטוחה שהמקרר שלי כבר לא יעבוד ואצטרך כבר לקנות מקרר חדש באלפי שקלים אבל הוא עבד ממש קשה עליו ותיקן אותו והמחיר שנתן לי היה סופר הוגן ואפילו זול לדעתי. הוא הגון ברמות שאין לתאר. התלהבתי כל כך וסיפרתי לכולם. הוא באמת וואו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת שטיין, גבעתיים.
משוב: 01/07/2020
תיאור השירות:
תיקון רעש במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד. הוא הגיע, טיפל ופתר את הבעיה. הוא מאוד נחמד, הגיע בשעה שאמר, היה אדיב ונתן מחיר סביר לחלוטין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותי ב. רמת גן.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! בדק את המקרר מכל הכיוונים שחשב שיכולה להיות הסתימה, עד לפתרון. מאוד סבלני ונעים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אבי אלישר, רמת גן.
אשרור: 15/03/2020
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר שארפ.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל בראילובסקי, רמת גן.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת בקו.
חוות דעת:
אמין והגיע ממש מהר, הוא המליץ לתקן דרך החברה כדי שלא נאבד את האחריות על המדחס. הכל עשר, ממולץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1323 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.