מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חלילי
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.57
מחיר 9.28
איכות 9.43
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אסף כהן, תל אביב.
משוב: 10/05/2019
תיאור השירות:
איפוס מחשב ברכב פיג'ו 308.
חוות דעת:
עשו עבודה טובה, היו ממש על הכייפק.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
חיים נטע, תל אביב.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
טיפול במשאבת מים במנוע ברכב פורד.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא קיבל אותי מהר מתי שהגעתי אליו וטיפל מהר ברכב. לדעתי המחיר היה מעולה. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סטיבן רומרו, תל אביב.
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג אופל מוקה שנת 2014.
חוות דעת:
שירות מעולה! אמר שייקח לו שעה אבל לקח לו שעה וחצי. חוץ מזה הוא היה באמת מעולה. הראה לי את כל התקלות ואת כל החלקים שהוא החליף לי, גם את הישנים וגם את החדשים. הוא היה מצוין. בסוף עשה לי גם שטיפה לאוטו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים בן דוד, תל אביב.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 16/07/2018
תיאור השירות:
החלפת סליל כריות אויר, משולש קדמי, גומיות טיפול והכנה לטסט ברכב מיצובישי.
חוות דעת:
היה בסדר, סה"כ היה סבלני, הצביע על הבעיות מול העיניים ונתן כמה אפשרויות לטיפול. עמדו בזמנים ונראה שעשו עבודה טובה. יצאתי בהרגשה טובה והאוטו עבר טסט בלי בעיות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איל ר. תל אביב.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 06/05/2018
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב מסוג קיה פיקנטו 2015.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, שירות טוב ובמחיר מעולה. הוא עשה עבודה טובה בזמן קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות ש. תל אביב.
אשרור: 06/09/2018
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
הכנה לטסט, העברת טסט ותיקונים קטנים ברכב מסוג שברולט ספארק.
חוות דעת:
ממליצה מאד! זו פעם שנייה שאני אצלם. הם מקצועיים, הגונים במחיר,התחשבו באילוצים שלי ועשו את העבודה בזריזות. תוך כדי ההכנה לטסט הם גילו כמה בעיות שיש לרכב, הם עדכנו אותי במחיר ורק אחרי שאישרתי הם החלו בתיקון. כשבאתי כעבור כמה שעות הרכב היה מתוקן ואפילו הם אמרו שהייתה עוד תקלה שתקנו שלא חייבו אותי עליה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירלי קדר, תל אביב.
אשרור: 05/09/2018
משוב: 21/08/2017
תיאור השירות:
הרכבת פגוש שנפל ברכב פג'ו 107.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מעולה. עשר מתוך עשר. הוא היה זמין ונתן לי שירות מיידי. לא ניסה למכור לי פגוש חדש ועשה את העבודה ללא עלות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגית ע. תל אביב.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב של קיה וטיפול חד פעמי שכלל החלפת חלקים.
חוות דעת:
הוא ממש סבבה. המחיר היה קצת יקר אבל הוא מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גלי בר, תל אביב.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 08/05/2018
תיאור השירות:
החלפת מיכל מים ומאווררים של המנוע מרכב מסוג פורד פוקוס 2005.
חוות דעת:
היו ממש ממש טובים! הייתי מאד מרוצה מהעבודה שלהם. תקתקו את העבודה חבל על הזמן. יום למחרת התקלה הגעתי בשביל תקלה אחרת והוא תיקן לי בלי לקחת תשלום, כי אמר שהוא היה צריך לראות את זה בפעם הראשונה, למרות שלא באתי בגלל התקלה הזו בכלל. אין ספק שאחזור לשם אם אצטרך!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמל איבקר, תל אביב.
משוב: 24/07/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי להכנה לטסט.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, יחס טוב עשה את העבודה בסדר. מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 283 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק