מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חלילי
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.57
מחיר 9.28
איכות 9.43
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
דביר ו, בת ים.
משוב: 08/04/2018
תיאור השירות:
טיפול 10,000 לרכב מסוג שברולט ספארק, כולל החלפת פילטרים ובלמים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
טלהון יהוניה, בת ים.
משוב: 18/05/2017
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל בדיקת שמן והחלפת פלגים ברכב מסוג שברולט קרוז 2009.
חוות דעת:
הם היו מצוינים!! הכל היה עשר. (:
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביב ח. חולון.
משוב: 09/05/2017
תיאור השירות:
החלפת חיישן בפיקוד בקרת מנוע ברכב מסוג שברולט קרוז שנת 2010.
חוות דעת:
שירות עשר! זמין ביותר, מאוד מקצועי. בפעם ראשונה שהגעתי אליו הוא לא לקח כסף כי חשב שאין תקלה. חזרתי למחרת, הוא השאיר את האוטו במקום ליום שלם של בדיקה ומצא שהרדיאטור סתום. הוא טיפל ברכב וזה פתר את הבעיה. היה נחמד ואמין מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רות ש. תל אביב.
אשרור: 06/09/2018
משוב: 10/05/2018
תיאור השירות:
הכנה לטסט, העברת טסט ותיקונים קטנים ברכב מסוג שברולט ספארק.
חוות דעת:
ממליצה מאד! זו פעם שנייה שאני אצלם. הם מקצועיים, הגונים במחיר,התחשבו באילוצים שלי ועשו את העבודה בזריזות. תוך כדי ההכנה לטסט הם גילו כמה בעיות שיש לרכב, הם עדכנו אותי במחיר ורק אחרי שאישרתי הם החלו בתיקון. כשבאתי כעבור כמה שעות הרכב היה מתוקן ואפילו הם אמרו שהייתה עוד תקלה שתקנו שלא חייבו אותי עליה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלעד מ. תל אביב.
משוב: 27/06/2018
תיאור השירות:
בדיקה כללית וכמה תיקונים בכרב מחברת שברולט, שנת 2005.
חוות דעת:
הוא היה בסך הכל בסדר.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
גירסאות
אורי ברק, רמת גן.
משוב: 09/03/2018
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב מסוג שברולט אופטרה שנת 2008.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, היחס היה נחמד והכל היה ממש סבבה, הוא גם שטף את הרכב אחר כך. עברתי טסט בלי בעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני ריבלין, טירת כרמל.
אשרור: 14/12/2017
משוב: 09/07/2017
תיאור השירות:
טיפול במערכת אספקת הדלק ברכב שברולט שנת 2000.
חוות דעת:
היה נהדר, הוא בחור מקצועי ועשה עבודה טובה במחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יגל מישני, גבעתיים.
משוב: 19/11/2017
תיאור השירות:
תיקון גומייה בציריה ברכב מסוג שברולט ספארק, שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! עמד בזמנים והיה מאוד נחמד. האוטו עבר טסט :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ב, תל אביב.
אשרור: 24/10/2017
משוב: 21/06/2017
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור ברכב שברולט משנת 2005.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ואמין, והכי חשוב היה בן אדם טוב. מיד איתר את הבעיה ופתר אותה, גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
שיר ש. תל אביב.
משוב: 27/04/2017
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף לרכב שברולט ספארק.
חוות דעת:
הוא היה נפלא :) דבר ראשון פינק בקפה! מבחינת עמידה בזמנים לקח אמנם פי 2 מהזמן שאמר שיקח, אם זאת התנצל ופיצה אותי על הזמן שהמתנתי ויצאתי עם אוטו מתוקתק ומצוחצח. ממליצה בחום.
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 283 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק