מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חלילי
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.57
מחיר 9.28
איכות 9.43
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
הילה פרי, תל אביב.
משוב: 27/06/2018
תיאור השירות:
חריטה והחלפת בלמים קדמיים ברכב מסוג סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
ממש נחמד. מקצועי, אדיב, המחיר ממש טוב והוא תיקן את הבעיה באוטו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
סגור
הילי פרלמן, תל אביב.
משוב: 20/04/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ותיקון חלון חשמלי ברכב מסוג סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
אדיב, זמין ושירות מצוין.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמיהוד ב. גבעת שמואל.
אשרור: 16/01/2018
משוב: 16/10/2017
תיאור השירות:
תיקון פחחות ברכב מסוג סוזוקי sx4 שנת 2010, כולל פוליש ווקס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא היה שקוף, אמר הכל מראש ומה יהיה. מבחינת זמנים גם היה בסדר גמור. שמנו אצלו את הרכב בששי והוא אמר שיסיים את העבודה עד יום ראשון ועמד בכך. בנוסף, טסנו לשבוע והוא נתן לנו את האופציה להשאיר אצלו את הרכב שזה מאוד עזר לנו. מבחינת איכות העבודה שזה הכי חשוב לי, זה היה כמו שצריך, הוא היה מקצועי, לא רואים שהייתה פגיעה. עושה רושם בסדר גמור. לשם שינוי אפשר להגיד רק דברים טובים :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן ס. רמת גן.
משוב: 30/07/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 15 אלף שכלל החלפת רפידות ברכב מסוג סוזוקי ספלאש, שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מקצועי ושירותי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר ש. חיפה.
אשרור: 04/07/2017
משוב: 26/12/2016
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור ברכב סוזוקי סוויפט.
חוות דעת:
הכל היה 10. השירות היה טוב והעבודה הייתה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל אמיתי, תל אביב.
משוב: 05/06/2017
תיאור השירות:
בדיקה לסיבת כיבוי המנוע באמצע נסיעה כשהרכב עומד ברכב סוזוקי בלנו 1998.
חוות דעת:
הוא בחור טוב. נתן לי אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנדרי ג. תל אביב.
משוב: 19/05/2017
תיאור השירות:
החלפת מוט מייצב ברכב סוזוקי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה גבר, הכי מקצועי שראיתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור אליאס, ראשון לציון.
משוב: 03/02/2016
תיאור השירות:
טיפול 10,000 והחלפת ברקסים לרכב מסוג סוזוקי אלטו, שנת 2011.
חוות דעת:
השירות היה מצוין לגמרי, אני קיבלתי פה שירות מצוין, בחיים לא פגשתי מוסך כזה, עבודה מצוינת, מקצועית, מחיר הוגן. הבעל מוסך הוא בן אדם ממש מקצועי, נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה בן דרור, בת ים.
אשרור: 15/06/2019
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
בדיקה לפני טסט, החלפת אורות בלם אחורי והחלפת רצועה במנוע.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהעבודה של חלילי, הוא עשה עבודה מעולה! מאוד מעמיקה ויסודית. הוא הרים את הרכב ובדק הכל באמת כמו שצריך. הוא הסביר לי מה הוא עושה לאורך כל העבודה והרגיע אותי לקראת הטסט שהכל יהיה בסדר, הוא פשוט איש טוב ותמיד זמין לכל בעיה גם אם זאת רק שאלה. העובדים שלו גם עושים עבודה מעולה וכולם עובדים במהירות. היו עוד לקוחות במוסך וכולם קיבלו שירות זריז וטוב. בהחלט איעזר בו בהמשך :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל פטרוב, חולון.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השירות היה מהיר מאוד ונעים, התקין לי את מה שהיה צריך אבל לצערי זה בא על חשבון חלק אחר ששבר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 283 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק