מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חלילי
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.55
זמנים 9.57
מחיר 9.28
איכות 9.43
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
מאיה בן דרור, בת ים.
אשרור: 15/06/2019
משוב: 12/02/2019
תיאור השירות:
בדיקה לפני טסט, החלפת אורות בלם אחורי והחלפת רצועה במנוע.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהעבודה של חלילי, הוא עשה עבודה מעולה! מאוד מעמיקה ויסודית. הוא הרים את הרכב ובדק הכל באמת כמו שצריך. הוא הסביר לי מה הוא עושה לאורך כל העבודה והרגיע אותי לקראת הטסט שהכל יהיה בסדר, הוא פשוט איש טוב ותמיד זמין לכל בעיה גם אם זאת רק שאלה. העובדים שלו גם עושים עבודה מעולה וכולם עובדים במהירות. היו עוד לקוחות במוסך וכולם קיבלו שירות זריז וטוב. בהחלט איעזר בו בהמשך :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מיכאל פטרוב, חולון.
משוב: 25/02/2019
תיאור השירות:
טיפול ברכב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השירות היה מהיר מאוד ונעים, התקין לי את מה שהיה צריך אבל לצערי זה בא על חשבון חלק אחר ששבר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אבשלום אריאל, בת ים.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
החלפת בלם ברכב מסוג טויוטה יאריס שנת 2002.
חוות דעת:
השירות מעולה. הוא מאוד נחמד ומאוד אדיב. אפילו עשה לי הנחה קטנה. אחלה איש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל כהן, חולון.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 12/07/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והכנה לטסט + תיקון נזילת מים ברדיאטור ברכב מסוג מאזדה לאנטיס 2004 שכלל החלפת 2 צינורות רדיאטור, החלפת ברקסים ומשולשים.
חוות דעת:
הם אדיבים אבל המקצועיות הייתה נמוכה.למחרת הטיפול לקחתי את האוטו לטסט והאוטו לא עבר טסט בגלל כיוון פרונט שחלילי טען שעשה ואף גבה על כך כסף (אחרי החלפת משולשים נדרשים לעשות כיוון פונט). אני באתי אליו אחר כך והוא החזיר לי את הכסף כי הסתבר שבאמת העובד לא עשה וזה הרס לי את הטסט. בנוסף הוא לא הידק את הבנד ברזל שמחבר את הצינור מים לרדיאטור ולא חיזק אותו וזה היה רופף לגמרי. המיכל מים היה מלא והרדיאטור לא מלא ולא הבנתי איך זה. לא ידעתי שזה פתוח אז בטח שינטפו מים ככה. עבודה חאפרית לדעתי, אני לא אחזור אליו. יחס אישי על הכיפאק והמחיר ריאלי לגמרי.
איכות
3
מחיר
8
יחס
8
2
כללי
גירסאות
סטפן רוטשילד, חולון.
אשרור: 05/10/2018
משוב: 04/07/2018
תיאור השירות:
הכנה לטסט ברכב מסוג סובארו XV שנת 2015.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. הוא מאוד נעים, עבד לפי לוז שסוכם מראש וגבה ממני את המחיר שסוכם מראש. הייתי מאוד עמוס וזה עזר לי שהוא לקח את הרכב והעביר אותו טסט. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבשלום אריאל, בת ים.
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מצבר, אחרי איבחון נוסף החזרת המצבר הקודם ותיקון תקלה ברכב טויוטה.
חוות דעת:
היה טוב, הוא היה נחמד ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייזק כהן, חולון.
משוב: 29/07/2018
תיאור השירות:
טיפול תקופתי והעברת טסט ברכב מסוג דייהטסו סיריון.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, הייתי מאוד מרוצה מהעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נאור שמואלי, חולון.
אשרור: 17/07/2018
משוב: 17/04/2018
תיאור השירות:
טיפול ערת אלפים שכלל החלפה של פילטר פלאגים וגומיה תושבת מנוע.
חוות דעת:
היה שירות מצויין פלוס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב ברקוביץ, חולון.
אשרור: 06/07/2018
משוב: 22/05/2018
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב מסוג 626.
חוות דעת:
זאת הייתה הפעם הראשונה שנעזרתי במוסך זה ואני שמח מאוד שבחרתי בו. הם היו בסדר גמור והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל מיטייב, בת ים.
משוב: 19/06/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיה בהגה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, תיקן חלק מכני בהגה והפנה אותי לחשמלאי שעזר לי מאוד בתחום החשמלי של הבעיה. היה מאוד ישר ונתן לי לקחת את הרכב לבדיקה אם התקלה חוזרת ללא עלות, היא אכן חזרה ובפעם השנייה שהגעתי אליו הוא תוך 4 שעות פתר לי את העניין. פשוט שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 283 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק