היה מעולה. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מדהימה ואני מרוצה מהאמינות שלו, המהירות והמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה ק. אלפי מנשה.
משוב: 27/05/2015
תיאור השירות:
החלפת כרטיס חכם במקרר של חברת אמאנה.
חוות דעת:
הוא היה מציון, אדיב מקצועי ועמד בזמנים, אני מאוד מרוצה, הוא גם אכפתי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב רגב, סלעית.
משוב: 15/03/2015
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר של באוכנט.
חוות דעת:
אני מרוצה מהמחיר, מהעבודה, מהמהירות ומהרצינות. הוא עשה עבודה מצוינת ויותר מיזה היו דברים שלא קשורים לתקלה והוא מעצמו תיקן אותם על הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר בק, אלפי מנשה.
משוב: 19/06/2014
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר, חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא נתן אחלה שירות והיה הוגן מחיר. ממש בעל מקצוע טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברוריה אלבו, אלפי מנשה.
אשרור: 02/12/2012
משוב: 29/08/2012
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא מקצועי ואמין! הוא נתן לי שירות בטלפון ביום שישי - הוא אמר לי מה לעשות והכל הסתדר! המחירים שלו הוגנים והוא לא שוכח - הוא היה צריך לעשות תיקון נוסף לאיזה חלק והוא כל הזמן דאג לעדכן אותי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאת וצחי אלחנתי, אלפי מנשה.
משוב: 01/12/2011
תיאור השירות:
תיקון של בעיה בתרמוסטט במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מצויין! הוא הגיע אלינו צ'יק צ'ק ועלה על הבעיה במהירות. הוא היה כל כך אמין ואמר לנו שיש בעיה קטנה בתרמוסטט וצריך רק לכוון אותו מחדש. תוך שניה הוא ביצע את התיקון והכל עובד! הוא היה באמת ישר והגון!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר גבל, הרצליה.
משוב: 09/08/2009
תיאור השירות:
בדיקה של מקרר עם בעיה בגוף קירור.
חוות דעת:
לא אני קיבלתי אותו, אלא חברה שלי אז זה דיווח מיד שנייה. היא אמרה שהוא בא, בדק, היה מספיק אמין כדי להגיד שאין תקלה, הדגים איך כדאי שהגוף קירור יעבוד בצורה יעילה יותר ולקח עלות של ביקור, אז אין תלונות...
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני קוברובסקי, תל אביב.
אשרור: 15/04/2024
משוב: 24/11/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממקרר סאב זירו.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל הרגיל, רמת השרון.
אשרור: 14/04/2024
משוב: 17/07/2023
תיאור השירות:
תיקון תא הקפאה במקרר של חברת Galaxy.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר לשם, פתח תקווה.
אשרור: 19/12/2023
משוב: 11/01/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
איתר את התקלה- הטיימר של המקרר התקלקל.
היה מקצועי ולעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1054 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
יוסי מתמחה בתיקון מקררים כבר לא מעט זמן, אבל רק בשנים האחרונות החליט להתמקד רק בתחום הזה. "עבדתי בחברת יבוא בה עסקתי בנושאים רבים ובין היתר בתיקון מקררים, אבל לפני כמה שנים החלטתי לעשות את הדבר שאני הכי אוהב, עזבתי את החברה והתחלתי להתעסק רק בתחום המקררים. אני מאוד אוהב את העבודה שלי, זאת הסיבה שאני נשאר בה כל כך הרבה שנים", הוא צוחק. "אני אוהב להסתובב בחוץ, להכיר אנשים חדשים ולדבר איתם".
יוסי אב לשלושה ילדים, שניים מתגוררים כיום בניו יורק, והצעיר עתודאי בצבא. כשהוא לא בעבודה, כנראה תוכלו למצוא אותו צופה במשחק כדורגל או כדורסל, או אפילו משחק בעצמו. האמת היא, שהוא אפילו היה שחקן כדורסל בהפועל חיפה :)
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולעבוד, כמה שיותר. וכמובן בריאות, זה הכי חשוב".
יוסי נמצא בתחום מוצרי החשמל כבר למעלה מ-35 שנה, וכיום עומד בראש העסק שלו, המתמחה בתיקון מקררים.
הדבר שמייחד את יוסי בעבודה הוא העבודה עם מקררים יקרים ומורכבים במיוחד. "אני מתקן מקררים מאוד יקרים, כאלה שעולים כמה עשרות אלפי שקלים", הוא מספר. "זאת עבודה שלא הרבה עושים, כי היא קשה ודורשת יותר מאשר עבודות אחרות".
בנוסף, יוסי אוהב להמשיך וללמוד כל הזמן דברים נוספים בעבודה, ולהכיר מכשירים חדשים. "זה אחד הדברים שהכי מאתגרים אותי. אני כל הזמן מכיר עוד כלי עבודה וצריך ללמוד איך להשתמש בהם ואיך לשפר את העבודה שלי. זה מאתגר, אבל אני אוהב את זה".
תחומי התמחות:
תיקון מקרר סטנדרטי
תיקון מקרר אמריקאי
תיקון מקפיא
תיקון מקרר ממוחשב
שאלות ותשובות עם יוסי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.