מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ארז
ציון כללי:
9.55
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.53
זמנים 9.47
מחיר 9.57
איכות 9.75
דירוג כללי 9.55
התפלגות

מחושב על 53 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
כספי כספי, אבן יהודה.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
תיקון חלון.
חוות דעת:
ארז היה אחלה לגמרי. היה מקצועי, עמד בזמנים ועם יחס אישי טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
מרי נבון, נתניה.
אשרור: 06/12/2019
משוב: 26/09/2019
תיאור השירות:
תיקון רצועה בתריס גלילה.
חוות דעת:
איש מקצוע מצויין, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה ואף יותר מכך. ממליצה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי סלמה, נתניה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
החלפת רשתות ותיקון תריס גלילה שכלל החלפת רצועה.
חוות דעת:
בעל מקצוע מצוין, הגיע אלי מהר, נתן שירות טוב ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן זוננשיין, נתניה.
משוב: 15/06/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע בתריס חשמלי.
חוות דעת:
מבחינתי היה מאה אחוז! הזמנתי אותו מהיום למחר, המחיר היה הוגן ואני לחלוטין ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאת וואקס, נתניה.
משוב: 15/06/2019
תיאור השירות:
תיקון גלילת וידית חלון.
חוות דעת:
מקסים! לאחר פריצה בבית תיקן לי את הגלילה של החלון והידית, הוא עבד טוב, מחיר מעולה, כשהוא בא לתקן הרגשתי כאילו הוא חבר, שירות מקסים, עמד בזמנים והמחיר היה מאוד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי דוד, צפת.
אשרור: 27/03/2020
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שתי ידיות חלון.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, ביצע את העבודה באיכות טובה, בסך הכול אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר מ. בת ים.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
החלפת גלגיליות ומנופים בתריסים.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא נחמד והכל היה בסדר גמור, אבל המחיר יקר לדעתי.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ליאת שיין, רעננה.
אשרור: 25/03/2020
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
איטום ותיקון חלונות הזזה למניעת כניסת אוויר.
חוות דעת:
בחור מאוד נחמד, הייתי צריכה איטום של חלונות בחדר השינה של הבן שלי כי נכנס אוויר קר והחדר היה קפוא. הסברתי לארז את הדחיפות והוא הגיע לראות במה מדובר למחרת ואז בא לתקן את החולונות יום לאחר מכן. עשה עבודה מעולה, השאיר את החדר מסודר והכי חשוב שכבר לא נכנס אוויר קר דרך החלונות בחדר השינה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורד קחטן, חולון.
אשרור: 21/03/2020
משוב: 10/01/2020
תיאור השירות:
תיקון לכל תריסי השלבים בבית פרטי.
חוות דעת:
אז היה בסדר גמור, הייתה לו הרבה עבודה אצלי והוא תקתק את הכל בזריזות והכל נראה נהדר. אני ממש מרוצה מהתוצאות וממליצה עליו לכולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב פניני, פרדסיה.
אשרור: 18/03/2020
משוב: 18/12/2019
תיאור השירות:
התקנת רשתות לחלונות, החלפת שלבים בתריסים והחלפת חלון.
חוות דעת:
עבד מהר, מיקצועי ולקח מחיר סביר. ידידותי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 53 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק