מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
ניב
ציון כללי:
9.65
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.63
מחיר 9.44
איכות 9.67
דירוג כללי 9.65
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אורלי ל. נתניה.
אשרור: 05/09/2017
משוב: 06/06/2017
תיאור השירות:
טיפול 90000 ק"מ כולל החלפת ברקסים ברכב סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

מוסכים נוספים באזור נתניה והסביבה

אילן רוזנבלט, נתניה.
אשרור: 08/08/2017
משוב: 31/03/2017
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב סוזוקי ספלאש.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הם היו מקצועיים ואמינים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שמואל יעבובסקי, נתניה.
משוב: 01/09/2016
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף ברכב מסוג סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
הוא פשוט תותח! נחמד, מקצועי, אדיב, הסביר הכל והיתה לו גישה אנושית. למרות שהטיפול היה קטן יחסית הרכב נוסע הרבה יותר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פז חיון, נתניה.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 30/08/2015
תיאור השירות:
טיפול 200000 והכנה לטסט והחלפת רצועות ושמנים ברכב סוזוקי שנת 2008.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. נחמדים מאוד והסבירו כל מה שצריך ונתנו טיפים. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריה ב. נתניה.
אשרור: 09/05/2016
משוב: 26/01/2016
תיאור השירות:
טיפול 60,000 ק"מ ברכב מסוג סוזוקי אלטו.
חוות דעת:
הם היו ממש טובים. הם עשו טיפול מקצועי לשביעות רצוני עם חלפים מקוריים. הדבר היחידי שלא היה טוב זה שהם לא עמדו בזמנים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
3
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רוני קרייצר, נתניה.
משוב: 06/04/2016
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב סוזוקי אס איקס 4 Suzuki SX4, כולל החלפת שמן ושני מסננים.
חוות דעת:
הם מושלמים. חשבתי שיש בעיה עם הברקסים והם אמרו לי את האמת שאין שום בעיה וחסכו לי כסף. מגיע להם את הציונים הכי טובים שאפשר. הם באו לקראתי מבחינת זמנים ותקתקו עבודה. הם מעלפים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולאדי ריבקין, נתניה.
משוב: 26/01/2016
תיאור השירות:
תיקון גיר לרכב מסוג סוזוקי איגניס.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה. היה שירות בסדר גמור, מצוין, מקצועיים, נתנו את כל המידע, גם המחירים שלהם סבירים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
שי שמואל, נתניה.
משוב: 14/01/2016
תיאור השירות:
החלפת רדיאטור ברכב מסוג סוזוקי איגניס, שנת 2002.
חוות דעת:
הם נותנים שירות טוב, זמן התיקון מהיר מאוד והמחיר סבבה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי כהן, גנות הדר.
משוב: 22/04/2015
תיאור השירות:
הכנה לטסט של רכב סוזוקי 2011.
חוות דעת:
הם נתנו שירות מעולה ומאוד מאוד אמין. ביצעתי אצלם טיפול להכנה לטסט וייעצו לי על כל מיני אופציות שיחסכו לי כסף. המגבים היו יבשים והם נתנו לי את האופציה להחליף אותם וגם היו מספיק ישרים כדי להגיד לי שזה לא מה שיכשיל אותי בטסט. גם לגבי הבלמים, הם עברו את התוקף שכעקרון מחליפים אותם אבל לפי הבדיקה הם אמרו לי שנשאר לי עוד הרבה עד שהם יישחקו, אם זה היה מישהו אחר הוא היה משכנע אותי לקנות חדשים. הם אנשים הוגנים ומוסריים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זמרתיה ואביחי דוכן, נתניה.
משוב: 08/07/2014
תיאור השירות:
תיקון ראש מנוע ברכב סוזוקי בלנו שנת 97'.
חוות דעת:
היה מצוין. הם עמדו בזמנים והיו נחמדים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 504 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק