מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
ניב
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.62
זמנים 9.61
מחיר 9.46
איכות 9.72
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יונתן ברי, נתניה.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועה, שמן ומים ברכב מסוג מאזדה 626.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, עשה עבודה טובה, הכל נעשה בזמן ולשביעות רצוני.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
גירסאות
סגור
ברכה גרין, נתניה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ביטנה בגלגל והחלפת וישרים ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2009.
חוות דעת:
הם נתנו לי שירות מהמם! מאוד אדיבים, אמינים וטובים. הם באים לקראת הלקוח, הסבירו לי בדיוק מה קורה עם הרכב, הרגשתי מעורבת בתהליך והם מומלצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל אמירי, נתניה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט רכב מסוג מאזדה 2 שנת 2008.
חוות דעת:
הם מעולים ממש כמו שכולם דירגו אותם. החברה שם מקסימים, מקצועיים ואדיבים. נתקעתי עם הרכב שלא עבר טסט והם הכינו אותו והחליפו בו חלקים כדי שיעבור. אחלה ממש, הוגנים במחיר ובכל הבחינות היו עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי טקלה, נתניה.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ותיקון ברקסים ברכב מסוג מאזדה 3.
חוות דעת:
היה אחלה, בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידן אונגר, נתניה.
אשרור: 20/09/2018
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
החלפת בלמים ותיקונים נוספים ברכב מחברת מאזדה, שנת 2007.
חוות דעת:
בהתחלה הוא היה בסדר. בסוף, אחרי שבאתי לקחת את הרכב הוא לא אמר מה עשה והמחיר היה קצת יקר לפי דעתי.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
8
יחס
7
7
כללי
גירסאות
שמוליק מילר, אבן יהודה.
משוב: 15/08/2018
תיאור השירות:
החלפת תושבות מנוע ברכב מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא מעולה! הוא נחמד מאוד, נתן הרגשה טובה יש לו צוות מקצועי ומעולה, הייתה מקצוענות בכל השלבים כולל המזכירה שלו, הם נחמדים מאוד ותקתקנים תוך 20 דקות הטיפול הסתיים, זה מדהים הוא זול פי 3 ממוסך אחר שהייתי בו. לא נתקלתי בשירות ובאנשים כאלה הרבה זמן לא במוסכים אחרים ולא במקומות אחרים. תוך כדי שהוא מטפל לי בבעיה שבגללה הגעתי אליו הוא תיקן והוסיף עוד כמה דברים במנוע של הרכב שלא הייתי מודע אליהם, השירות היה מעבר למה שציפיתי. חוויה מתקנת!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל זכרוב, נתניה.
משוב: 18/12/2017
תיאור השירות:
תיקון פנסים, בדיקת ברקסים והכנה לטסט ברכב מסוג מאזדה 6 שנת 2018
חוות דעת:
הייתי מרוצה ממנו מאוד.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גלי ס. נתניה.
משוב: 08/10/2017
תיאור השירות:
החלפת חיישן נקישות במנוע של רכב מסוג מאזדה 3 .
חוות דעת:
הוא בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אופק א. נתניה.
אשרור: 14/02/2017
משוב: 06/10/2016
תיאור השירות:
החלפת פנסים ברכב מאזדה 3.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, נחמד ושירותי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
Yossie ו. נתניה.
משוב: 25/09/2016
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף שכלל החלפת גומיות בציריות לרכב מסוג מזדה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי, נחמד, המחיר היה הוגן ואני אחזור לשם שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 521 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק