מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
ניב
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.63
זמנים 9.64
מחיר 9.45
איכות 9.68
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
לבנת פרץ, נתניה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מוט מיצב ברכב יונדאי I20.
חוות דעת:
העובד שלו היה מקסים, הכי מקצועי שיש! עשה עבודה טובה ותוך שעה יצאתי משם אחרי שסיים לטפל לי בבעיה. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד שיפרין, נתניה.
משוב: 13/05/2019
תיאור השירות:
בדיקה מקיפה וטיפול ברכב מסוג יונדאי גטס. הטיפול כלל החלפה של מסנן שמן, צלחות קדמיות, גומיה ותוסף למגבים.
חוות דעת:
היה אש! הוא מאוד נחמד והסביר לי הכל לגבי הטיפול, ממש נתן תחושה טובה. הוא ליוה אותי בתוך התהליך, הרגשתי את התוצאה בתוך האוטו. הוא לא עשה שום דבר מתחת לשולחן. הוא נתן לי תחושת אמינות מאוד גבוהה. לדעתי המחיר סביר ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מקסים שליין, נתניה.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף כולל החלפת מנגנון של גלגל עזר ברכב של חברת יונדאי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נחמד, לעניין ונתן טיפול טוב ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
עדי שלום, נתניה.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
טיפול 50 אלף לרכב מסוג יונדאי 10 שנת 2015.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים! הסביר לי הכל במפורט ולקח מחיר הוגן במיוחד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן ט. נתניה.
משוב: 31/12/2018
תיאור השירות:
תיקון ברקסים קדמיים ברכב מסוג יונדאי i10.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, נחמד והכל היה בסדר. הם קצת איחרו בפתיחה בבוקר אבל בסוף עשו וסיימו את העבודה באותו היום. הוא פשוט מקצוען, לא נתקלתי בכאלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי רשף, נתניה.
משוב: 11/10/2018
תיאור השירות:
תיקון הגה ברכב מסוג יונדאי i30 שנת 2013.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא מקצועי והסביר לי מה הוא עושה. הוא הוגן, אדיב ויצאתי עם תחושה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון לוזון, נתניה.
משוב: 17/10/2017
תיאור השירות:
החלפת 2 רתמות בין מחשב הגיר לגיר והוספת שמן גיר ברכב מסוג יונדאי I20 שנת 2012.
חוות דעת:
איש נפלא. הגענו אליו לאחר שהיינו במוסך לא מהאתר והיינו לא מרוצים. הסברנו לו את הבעיה, הוא היה הגון ואמר שעדיף לנו ללכת למכון גירים. הפנה אותנו למכון באזור ואפילו יצר איתו קשר. שם פתרו לנו את הבעיה והסבירו הכל. קיבלנו שירות טוב ומקצועי בזמן מהיר. הוא קיבל אותנו לאחר שבועיים לביקורת נוספת. היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איגור איגורוב, נתניה.
משוב: 12/03/2017
תיאור השירות:
טיפול 10 יונדאי גסט של שנת 2005 כלל החלפה של חלקים שמן פילטר ובלמים.
חוות דעת:
אני בסה"כ מרוצה. הטיפול היה מקצועי אך לדעתי המחיר היה קצת גבוה. העבודה היתה מעולה וטובה.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
יום טוב לוי, נתניה.
משוב: 20/02/2017
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף ברכב מסוג יונדאי שנת 2014.
חוות דעת:
שירות מצוין! הזמן היה קצת ארוך, אבל קיבלתי את האוטו בחזרה בערך בזמן שאמרו לי. היו נחמדים ועשו עבודה מקצועית לדעתי. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן שובל, נתניה.
משוב: 08/02/2017
תיאור השירות:
טיפול 10 ותיקון תקלות קטנות נוספות ליונדאי.
חוות דעת:
הם היו מעולים וממש טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 502 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק