מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
ניב
ציון כללי:
9.66
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.64
זמנים 9.66
מחיר 9.45
איכות 9.68
דירוג כללי 9.66
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מורן שמטוב, נתניה.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
טיפול לפני טסט שכלל החלפת ברקסים קדמיים והחלפת שמן ברכב מסוג פולקסווגן גולף, שנת 2010.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ומקצועי, הרכב עבר טסט אז הוא עשה עבודה טובה, הוא קיבל אותי בזמן והיה חביב מאד ושירותי, המחיר היה הוגן והוא בחור על הכיפאק.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ברוך קטורזה, נתניה.
משוב: 15/09/2019
תיאור השירות:
תיקון מצבר ברכב מסוג הונדה.
חוות דעת:
ניב היה מאה אחוז פלוס! בן אדם מדהים ועם חן, אמין מאוד, זמין שאגיע מידית, מקצועי ברמה, הסביר על הבעיה ולא לקח תשלום על העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון ברקו, נתניה.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
תיקון קודן ברכב של חברת דייהטסו.
חוות דעת:
היה נחמד, מקצועי ועמד בזמנים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברכה גרין, נתניה.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ביטנה בגלגל והחלפת וישרים ברכב מסוג מאזדה 3 שנת 2009.
חוות דעת:
הם נתנו לי שירות מהמם! מאוד אדיבים, אמינים וטובים. הם באים לקראת הלקוח, הסבירו לי בדיוק מה קורה עם הרכב, הרגשתי מעורבת בתהליך והם מומלצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר ללד, נתניה.
משוב: 23/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 100 אלף לרכב מסוג שברולט ספארק כולל החלפת שתי משאבות ברקסים.
חוות דעת:
שירות טוב. הוא קיבל אותי מהר והעבודה נראית מקצועית. הייתי שם בערך שלוש שעות, הוא הסביר והראה לי מה הוא עושה. היה סבבה לגמרי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילי סולומונוב, נתניה.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 ברכב FIAT MII.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה! הוא היה גלוי, פתוח, כן, אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
Ido Bittmmann, נתניה.
משוב: 11/07/2019
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב מסוג סקודה פאביה.
חוות דעת:
סבבה, מאד בסדר ואמין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לבנת פרץ, נתניה.
משוב: 08/07/2019
תיאור השירות:
החלפת מוט מיצב ברכב יונדאי I20.
חוות דעת:
העובד שלו היה מקסים, הכי מקצועי שיש! עשה עבודה טובה ותוך שעה יצאתי משם אחרי שסיים לטפל לי בבעיה. אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל אמירי, נתניה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
הכנה לטסט רכב מסוג מאזדה 2 שנת 2008.
חוות דעת:
הם מעולים ממש כמו שכולם דירגו אותם. החברה שם מקסימים, מקצועיים ואדיבים. נתקעתי עם הרכב שלא עבר טסט והם הכינו אותו והחליפו בו חלקים כדי שיעבור. אחלה ממש, הוגנים במחיר ובכל הבחינות היו עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירין רחמים , נתניה.
משוב: 04/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי של 120 אלף כלל מילוי שמן, מים וניקוי פילטרים ברכב מסוג דיזל שנת 2011.
חוות דעת:
היה מעולה! הכל היה מהיר ואני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 501 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק