מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חיים
ציון כללי:
9.64
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.87
מחיר 9.47
איכות 9.63
דירוג כללי 9.64
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
לאון ק. תל אביב.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 07/04/2019
תיאור השירות:
תיקון בצנרת מים של הבניין.
חוות דעת:
הכל בסדר! הוא עשר בהכל, הגיע בזמן, היה אדיב, מנומס עשה עבודה טובה ותיקתק אותה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדנה בן יהודה, תל אביב.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
בעקרון, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלומי אליהו, תל אביב.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
איתור נזילה שגרמה לרטיבות בקירות ולעובש, אספקת מסנן ביוב והתקנתו.
חוות דעת:
במשך שבוע התחרפנתי מזה שגיליתי עוד ועוד מקומות עם רטיבות בקירות וגם עובש בחלק התחתון של כמה קירות בבית. לא ידעתי אם זה מגיע מהשכנים או מהדירה שלי. חיים הגיע מתי שקבענו ואפילו דאג לעדכן כי היה עיכוב קל בגלל התנועה, איתר את מקור הבעיה תוך כמה דקות, דאג להביא לי חלק חלופי כי לא מצאתי את מסנן הביוב המקורי שהוצאתי, התקין אותו במקום וגם הראה לי שבניגוד למצב הקודם שהמים יורדים באמבטיה למרות שיש פקק בצד השני, אחרי התיקון המים נשארים עומדים כצפוי. הוא חייב אותי בעלות ריצפה של ביקור + חלקים. ממליץ עליו מאוד ואשמח להעזר בו שוב במקרים של תקלות נוספות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירה זלינגר, תל אביב.
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור של הביוב כולל החלפת זווית תוך שימוש בסולם גבוה.
חוות דעת:
חיים נתן מענה מאוד מהיר, הגיע למקום, נתן הצעת מחיר וסידר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זיו ק. תל אביב.
משוב: 22/03/2020
תיאור השירות:
התקנת צנרת למדיח כלים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן כהן, תל אביב.
אשרור: 12/03/2020
משוב: 10/12/2019
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים.
חוות דעת:
חיים היה ממש אחלה, מאוד מהיר, זמין, נתן מענה טוב לבעיה והיה גם מאוד נוח בשעות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יותם כ. תל אביב.
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחון.
חוות דעת:
היה בסדר, יש לי חוות דעת טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תומר לנדסמן, תל אביב.
אשרור: 31/01/2020
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
החלפת קרש אסלה ותיקון של נזילה מהניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אחלה בחור, שירותי ומקצועי ואדיב. לדעתי הוא היה קצת יקר ביחס לעבודה שעשה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר סטוקול, תל אביב.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן שתאמנו ואפילו הקדים, היה חסר חלק וירד לקנות מה שצריך. הוא מהיר, אדיב והמחיר לגיטימי לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס כהנר, תל אביב.
משוב: 20/01/2020
תיאור השירות:
חיזוק החיבורים בצנרת הדירה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, פתר את הבעיה ולא לקח על זה כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 590 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק