מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלמה
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.76
מחיר 9.57
איכות 9.57
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
זק יזדי, רמת גן.
אשרור: 01/07/2020
משוב: 29/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נורת לד בטלוויזיה של חברת פנסוניק.
חוות דעת:
שלמה היה על הכייפאק, ממש בסדר גמור. נתן אחלה שירות ועמד בזמנים שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אברהם גולדברג, גבעתיים.
משוב: 21/06/2020
תיאור השירות:
תיקון מסך של הטלוויזיה.
חוות דעת:
לדעתי הוא לא היה טוב, לא אמין ולא מקצועי. אמרתי לשלמה שהטלוויזיה עובדת בסה"כ והבעיה היחידה היא שהתמונה בחלק העליון יותר כהה יותר מהחלק התחתון, וכיוונים לא עוזרים. נראה לי שצריך להחליף לדים. שלמה הסכים שזאת הבעיה. קבענו מחיר לתיקון. לקחתי את הטלוויזיה אליו, הוא בדק ואחרי יומיים אמר לי שנשרפו מספר גדול של לדים. הלדים התקצרו והוא המליץ להחליף את כל יחידת הלדים בקניית יחידת לדים יד שנייה, בתוספת מחיר. לא הסכמתי אמרתי לשלמה שיתקן במחיר שקבענו. לבסוף לא תיקן אותה בטענות שונות. לקחתי את הטלויזיה, הפעלתי אותה ושום דבר לא עבד מלבד נורה אדומה. התקשרתי לשלמה אמרתי לו ששום דבר לא עובד. שלמה אמר לי שאמרתי לך שהטלויזיה נפגמה ושלא ניתן לתקן. אחרי שאני פתחתי את מכסה הטלויזיה לא ראיתי שקרה משהו או ששלמה נגע בטלויזיה. חיזקתי את המחברים, סגרתי את מכסה הטלויזיה והתקלה המקורית חזרה. כלומר הכל עובד ורק החלק העליון במסך כהה יותר מהחלק התחתון. שלמה לא מקצועי ולא אמין, ולא כדאי לתת לו לתקן טלויזיה.
איכות
0
מחיר
1
זמנים
1
יחס
1
0
כללי
גירסאות
ליאור קינברג, גבעתיים.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
תיקון והחלפת שלט לטלויזיה חברת סמסונג smart.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! שרות מקצועי, אמין, אדיב ומחיר הגון. לאחר החלפת השלט לחדש תיקן גם את הישן והציע אותו במחיר נמוך יותר מהחדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן כהן, רמת גן.
אשרור: 30/04/2020
משוב: 28/02/2020
תיאור השירות:
תיקון לדים בטלוויזיה לד של חברת LG.
חוות דעת:
עשה מעבר למה שהיה צריך לעשות, הדביק למערכת את הלדים כדי למנוע מבעיות כאלה בעתיד, בנוסף הסביר איך כדאי לשמור על הטלוויזיה ואמר שבהירות הכי גבוה במסך שורפת לדים. שירות מעולה, לקח והחזיר את הטלוויזיה, עמד בזמנים, אמין, גבה מחיר טוב, אנחנו מרוצים וממליצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי לוין, גבעתיים.
משוב: 20/04/2020
תיאור השירות:
החלפת לדים בטלוויזיית LCD.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, היגע ולקח את הטלוויזיה מחדר המדרגות בגלל הקורונה, חזר אחרי 4 שעות והשאיר את הטלוויזיה בחדר המדרגות, אמר לי שיחכה למטה ברכב ושברגע שאחבר את טלוויזיה אתקשר להגיד לו אם הכל בסדר, אחרי חצי שעה התקשרתי והוא עדיין היה למטה, אמרתי לו שהכל בסדר והטלוויזיה עובדת כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל בן יוסף, רמת גן.
משוב: 16/04/2020
תיאור השירות:
תיקון לדיים במסך טלויזיה.
חוות דעת:
הגעתי אליו לחנות לתקן תקלה שהייתה לי במסך, תיקן הכל ביעילות ומהירות, הוא מקסים, מקצועי ועובד טוב, אין לי טענות והוא היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל קימרון, רמת גן.
משוב: 30/03/2020
תיאור השירות:
תיקון לדים בטלוויזיה של חברת פנסוניק.
חוות דעת:
שלמה היה ממש נחמד והיה זמין מתי שהייתי צריך. המחיר הרגיש לי טיפה יקר, אבל יכול להיות שזה היה בגלל המצב ובגלל שהגעתי אליו בשבת.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יוני מרקוב, רמת גן.
משוב: 08/03/2020
תיאור השירות:
תיקון שתי טלוויזיות מסוג LCD ופלזמה.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז, יותר ממצוין! הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמואל אדלשטיין, רמת גן.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה מחברת LG.
חוות דעת:
שלמה היה אחלה, הגיע בזמן והיחס היה נעים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל אוקסנברג, רמת גן.
אשרור: 12/01/2020
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס תאורה בטלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
כבר בטלפון לפי התיאור שלי הסביר שיכולה להיות אחת מ2 תקלות, או בעיה בכרטיס או מנורה במסך. הוא אמר מה יהיה המחיר של הטיפול מראש, כשהגיע ובדק ראה שזה הכרטיס והמחיר נשאר אותו מחיר. עשה עבודה מצוינת. הוא אמין ונעים, אני ממש מרוצה, שנים לא נתקלתי בכזה שירות. אמרו לי להחליף את הטלוויזיה אבל לא רציתי ועכשיו יש לי אותה בחזרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 670 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק