מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלמה
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.83
מחיר 9.61
איכות 9.60
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רחל אוקסנברג, רמת גן.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס תאורה בטלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
כבר בטלפון לפי התיאור שלי הסביר שיכולה להיות אחת מ2 תקלות, או בעיה בכרטיס או מנורה במסך. הוא אמר מה יהיה המחיר של הטיפול מראש, כשהגיע ובדק ראה שזה הכרטיס והמחיר נשאר אותו מחיר. עשה עבודה מצוינת. הוא אמין ונעים, אני ממש מרוצה, שנים לא נתקלתי בכזה שירות. אמרו לי להחליף את הטלוויזיה אבל לא רציתי ועכשיו יש לי אותה בחזרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חיים מטיאס, בני ברק.
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
תיקון שמע בטלוויזיה.
חוות דעת:
שלמה היה בסדר גמור ותיקן את התקלה, עשה רושם של אדם אמין ונחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל ורגון, רמת גן.
אשרור: 06/03/2019
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
תיקון חיבורים בטלוויזיה של חברת סוני.
חוות דעת:
הוא היה עשר, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יותם הדר, רמת גן.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה מחברת LG שכלל החלפת בקר.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין! מה שהיה טוב זה דבר ראשון הזמינות. דבר שני תוך כדי שהייתי צריך להגיע אליו נפלתי מקורקינט והוא הסכים לשמור עליה עוד שבוע. הוא היה מקצועי, פתר את הבעיה והיה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדד כהן, רמת גן.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
החלפת לדים בטלוויזיה.
חוות דעת:
שירות מצוין ומעולה. שלמה איש חביב, מנומס, מקצוען ומומלץ ביותר. קסם של בן אדם! הוא מסוג אנשים שאתה רוצה שיטפלו בך כשאתה לא מבין במשהו. גם לקח והחזיר את הטלוויזיה אלינו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל שיפר, רמת גן.
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה של חברת סמסונג שכלל החלפת לדים.
חוות דעת:
אין אנשי מקצוע כמוהו, באמת מכל הלב. אפילו הוא ראה שלא היה לי סטנד לטלוויזיה והביא לי במתנה. הייתי מרוצה מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיה פ. רמת גן.
אשרור: 16/12/2018
משוב: 09/10/2018
תיאור השירות:
החלפת לדים בטלוויזיה של חברת פיליפס.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע טוב, עוד לא נתקלתי בבעל מלאכה שמגיע בזמן. היה בסדר בכל התחומים, אדיב, אמין ונקב במחיר סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתאל מ. רמת גן.
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני הנוגע לתיקון בעיית שמע בטלוויזיה.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצויין! הייעוץ הטלפוני שהוא נתן עזר לי לפתור את הבעיה וחסך לי לקנות טלוויזיה חדשה! היה ממש מקסים :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספיר ארנון, גבעתיים.
משוב: 05/11/2018
תיאור השירות:
החלפת ספק כוח בטלוויזיה של חברת פיליפס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מהיר ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה זינגר, גבעתיים.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
תיקון מסך לד של חברת טושיבה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. הגענו אליו והוא קיבל אותנו מהר. זיהה את הבעיה ופתר אותה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 569 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק