מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סדי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.77
זמנים 9.71
מחיר 9.27
איכות 9.66
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 98 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בנצי קינרייך, ירושלים.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים וטיפול 105 אלף ברכב מסוג יונדאי i20.
חוות דעת:
סדי היה מעולה, נתן תחושה שהוא עושה מה שצריך ולא מבלבל סתם, מקצועי, המחיר קצת יקר לדעתי, הגעתי ותוך שעתיים סיים הכל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חנן גדג', ירושלים.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ברכב מסוג יונדאי i30.
חוות דעת:
היה מעולה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ברק סטוציננר, ירושלים.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
החלפת בלמים ודיסקיות ליונדאי איוניק.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא קיבל אותי מהר, סיים לטפל במהירות ברכב והסביר הכל כמו שצריך. לדעתי המחיר היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן נוה, ירושלים.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 113,000 ק"מ, כולל החלפה של בלמים והכנה לטסט ברכב מסוג יונדאי שנת 2009.
חוות דעת:
הם היו ממש מצוינים. עמדו בזמנים עשו עבודה מקצועית מאוד אני בהחלט אהפוך אותם למוסף הקבוע שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר בקלצ'וק, ירושלים.
משוב: 10/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן ולחצן לפתיחת חלון ברכב של חברת יונדאי i20.
חוות דעת:
אחלה! ישר כשהגעתי הכניסו אותי וטיפלו באוטו. נוסף על כך הבחור היה נחמד ונראה ישר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לירן כרמל, ירושלים.
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
טיפול עשרת אלפים והחלפת מגני שמש ברכב מסוג יונדאי i10.
חוות דעת:
סדי היה נחמד, שירות מצוין, גלוי עם המחירים והאופציות, נעים להיות שם ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטלי לוי, ירושלים.
אשרור: 16/10/2018
משוב: 12/07/2018
תיאור השירות:
החלפת מראה שמאלית ברכב מסוג יונדאי אקסנט.
חוות דעת:
הם היו ממש מקסימים! ניסו לעזור ולחסוך לי כסף כמה שיותר. סופר מקצועיים ואדיבים, טיפלו בבעיה ממש מהר. בהתחלה הוזמנה לי מראה חלופית שהגיעה מהיצרן בצבע אחר וכדי שזה יראה יותר אסתטי הוא הציע לצבוע לי אותה בעצמו ואפילו צבע לי חלק נוסף שהתקלף ברכב. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל פתאל, ירושלים.
אשרור: 26/09/2018
משוב: 14/06/2018
תיאור השירות:
החלפת רצועות מנוע, פלאנג', טרמוסטט, בנד והוספת נוזל קירור ביונדאי אקסנט שנת 2009.
חוות דעת:
לא נתקלתי בשירות כזה מימיי. צוות נחמד, מסביר פנים ומקצועי. מתחשב במצב הלקוח ולא גורם להוצאות מיותרות ללא צורך. הגעתי לקחת את הרכב אחרי הטיפול ולהפתעתי הוא היה אחרי ניקוי חיצוני. שירות מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נמרוד גבע, ירושלים.
משוב: 30/08/2018
תיאור השירות:
טיפול 45 אלף, לרכב מסוג יונדאי איי 20, שנת 2013, שכלל החלפת דסקיות בלמים אחוריים וקדמיים.
חוות דעת:
היה סבבה, הם בסדר, נחמדים. היה נוח ופשוט.
איכות
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דנה חוגרי, ירושלים.
משוב: 23/07/2018
תיאור השירות:
טיפול שנתי לרכב יונדאי אקסנט 2005 שכלל החלפת מסננים, מצת ושמן.
חוות דעת:
שירות טוב הם מאוד נחמדים. קיבלו אותי בזמן ופתרו לי את הבעיה. נעים להגיע לשם הם נותנים שירות מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 98 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק