מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.43
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.58
זמנים 9.62
מחיר 9.08
איכות 9.46
דירוג כללי 9.43
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רפאל חסון, ירושלים.
משוב: 23/12/2018
תיאור השירות:
התקנת 2 נקודות מים חמים במטבח ו2 נקודות ניקוז.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא נחמד, מקצועי, חושב מחוץ לקופסא, מקורי- הוא מצא לנו פתרון יצירתי לבעיה מסובכת. אפשר לומר שהוא פרפקציוניסט אפילו, שום דבר הוא לא עשה חצי, הכל עד הסוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אדם בודוויג, תל אביב.
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של נקודת מים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן אלי, ירושלים.
משוב: 26/05/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע שוב כי משהו לא הסתדר סופי, פתר את הבעיה, היה נחמד, אחלה של בעל מקצוע!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל חזני, ירושלים.
משוב: 25/05/2020
חוות דעת:
לא הייתי מרוצה מהכל.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
גירסאות
אביטל רייס, ירושלים.
משוב: 25/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה הכולל החלפת רכיב בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, זמין, הגיע תוך חצי שעה מרגע שהתקשרנו, היה נעים ועשה את העבודה כמו שצריך. המחיר היה קצת מעל למה שציפיתי אבל אני לא יודעת להגיד בוודאות מה המחירים.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
דוד ל. ירושלים.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה וצנרת אסלה.
חוות דעת:
היה פנטסטי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק אייזיק, ירושלים.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נחמד, הגיע בזמן, אך למחרת נהייתה לנו סתימה בשירותים ובאמבטיה אז התקשרנו אליו והוא הגיע וסידר את הסתימה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד א. ירושלים.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
החלפת צינורות ניקוז של דירות בבניין ופתיחת סתימה בצינור בשלב שלפני הכניסה שלו לביוב.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחמיה איזנברג, ירושלים.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
אספקה והחלפת ברז ניל ותיקון חור בכיור.
חוות דעת:
אבי היה מאוד נחמד, נדיב, הגיע מתי שקבענו, עשה עבודה טובה והיה ממש בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עילם גולדנברג, ירושלים.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, נתן לנו להשוות מחירים לפני העבודה, למחרת הגיע גם להבריג טפטוף אחר בלי תוספת תשלום ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1110 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק