מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.70
מחיר 9.23
איכות 9.51
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טליה כהן, ירושלים.
משוב: 07/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת בניין ראשית.
חוות דעת:
הוא מקצוען, נתן שירות מעל לכל ציפייה. חשבנו שזה סתימה קטנה אבל הסתבר שזה היה בבניין והוא פתר את זה באדיבות, מומלץ מאוד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ידידיה ירושלמי, ירושלים.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של צנרת בניין.
חוות דעת:
בסה"כ היה טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סופי דיאמנט, ירושלים.
אשרור: 01/05/2018
משוב: 01/03/2018
תיאור השירות:
החלפת צנרת מים (חנוכייה שלמה) בבניין מגורים.
חוות דעת:
עשה עבודה גדולה טובה ומצוינת, עבודה נקייה ויפה. עניין התיאום היה קצת בעייתי. אני מעדיפה לתאם מראש.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
ריבה ספרלינג, ירושלים.
אשרור: 26/12/2017
משוב: 10/09/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של בניין.
חוות דעת:
הוא היה נחמד ומקצועי, הגיע ביום שישי בהתראה קצרה ועבד טוב, המחיר קצת יקר לטעמי אבל חוץ מזה הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
פנינה חורי, ירושלים.
משוב: 11/10/2017
תיאור השירות:
החלפת שני ברזים, תיקון נזילה בצנרת, פתיחת סתימה בצנרת של הבניין והארכת סיפון.
חוות דעת:
הוא היה נהדר ממש. הוא עבד אצלי למעלה משעה, היה מקצועי ועשה עבודה יוצאת מהכלל, היה ברור לעין שהעבודה הייתה יסודית. הוא הגיע בזמן בהתראה קצרה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בן צרטוף, ירושלים.
משוב: 21/03/2016
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח שהגיעה עד סוף הצנרת של הבניין.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, והגיע בדיוק בזמן. הייתה תקלה הרבה יותר רצינית ממה שחשבנו בהתחלה. המחיר היה יותר יקר ממה שצוין אבל היה מאוד הוגן בסך הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורי לונדון, ירושלים.
משוב: 14/02/2014
תיאור השירות:
החלפה של צנרת של בניין.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! הוא הגיע בזמן, הוא אפילו קבע לבד עם השכן, לא הייתי צריך לרדוף אחריו, להפך!:) הייתה לי עבודה מאוד מסובכת לעשות בדירה, הצינורות היו רקובים לגמרי, והוא החליף לי את הצנרת .הוא היה מקצועי, עשה מה שצריך לעשות והיה מאוד סבלני לדיירת, התייחס מאוד יפה, הוא באמת יצא מגדרו! הוא עבד שם יום שלם. אני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק קליין, מודיעין.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת רקובה בבניין וביצוע מעקף צנרת.
חוות דעת:
אבי היה בסדר גמור, הוא עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
איליה אוליס, מודיעין.
משוב: 22/10/2017
תיאור השירות:
תיקון של נזילה בצנרת המרכזית של הבניין.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מעולה! הגיע, עשה עבודה מקצועית וטיפל בהכל כמו שצריך, גם ניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל פז, תל אביב.
משוב: 05/07/2017
תיאור השירות:
תיקון סתימה בצנרת בניין.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! נחמד ומקצועי, אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1018 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק