מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אבי
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.70
מחיר 9.23
איכות 9.51
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יהודית משנה, ירושלים.
משוב: 16/12/2016
תיאור השירות:
בדיקת לחץ מים באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא נתן לי יחס מקסים, הגיע בזמן והתקשר לפני כדי להודיע שהוא מגיע. הוא בדק הכל ולא מרח אותי בכל מיני המצאות על בעיות ותיקונים- פשוט אמר לי לשים חומץ בעצמי, ולקח תשלום עבור הביקור בלבד. הוא היה אדיב והכל היה בסדר גמור.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אדם כץ, ירושלים.
משוב: 04/08/2014
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ניאגרה באסלה ופתירת בעיית לחץ מים נמוך בבית.
חוות דעת:
העבודה הייתה טובה. הוא היה נחמד ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
חגי רז, מבשרת ציון.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
שיפור לחץ מים.
חוות דעת:
היה נהדר! הייתי מרוצה מההיענות, מהשירות, מהמחיר ומהמקצועיות שלו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עדי שנאן, מודיעין.
אשרור: 26/05/2015
משוב: 10/02/2015
תיאור השירות:
פתירת בעיית לחץ מים בדירה. כלל: החלפה וניקוי פילטרים והחלפת צנרת שהפריעה למעבר מים.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 28/11/2019
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון לחץ מים, החלפת ברז וצינור ברזל בחצר ובבית פרטי
חוות דעת:
אבי דיבר יפה, שאלתי אינסטלטורים אחרים על אופציות טיפול והוא המליץ על אופציה מסוימת ועשה אותה אבל הבעיה לא נפתרה, אמר שזה הלחץ מים שאנחנו מקבלים ואין מה לעשות, החלטתי להפסיק איתו את העבודה כי הרגשתי שהוא לא מספיק מקצועי, עשה בשבילי שתי עבודות אחרות, החליף ברז וצינור ברזל בחצר, המחיר יקר לדעתי, החלקים עלו הרבה פחות ממה שלקח ואני לא מרוצה ממנו.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
8
יחס
9
6
כללי
גירסאות
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 19/07/2016
משוב: 30/07/2015
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של הבניין עם מכונת לחץ מים.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא ענה מהר, הגיע בזמן שסיכמנו, נשאר בטווח המחירים המסוכם ובאמת היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביחי ישראלי, ירושלים.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ראשי של בניין.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, היה בסדר גמור, שירותי, אדיב, מקצועי, הוגן במחיר והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בני י. ירושלים.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
אמנם פתח את הסתימה, אך לא פתר את הבעיה הכרונית של סתימות חוזרות כל כמה שבועות. סירב לקבל פתרון קל של צינור אוויר ובמקום זאת התעקש לתת הצעה לחידוש כולל של קו הביוב במחיר מופקע של כמה אלפי שקלים. כמו כן, למרות בקשתי, השאיר אחריו הפרשות צואה מחוץ לשירותים. השירותים עצמם היו מלוכלכים כשעזב. ציון בינוני ומטה.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
6
כללי
גירסאות
ירדן פלג, ירושלים.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשרותים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, נחמד, מהיר, הגיע בזמן, מקצועי מאוד, ענה ישר לטלפון ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איילת ינאי, ירושלים.
משוב: 06/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת צנרת ביוב בדירה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הגיע במיוחד ממש מוקדם כי הייתה אצלנו הצפה, הזיז לקוחות אחרים שקבע איתם לפני כן כי הבין את הדחיפות. עשה בדיקה לצנרת ואמר לנו שלצערו הוא לא מתעסק בהחלפת החלקים האלה. הסביר לנו בדיוק מה צריך להחליף ואיזה בעלי מקצוע עושים את זה. גבה מחיר הגון מאוד על ביקור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1018 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק